גולן טלקום מצטרפת לקבוצת סלקום
גולן טלקום מצטרפת לקבוצת סלקוםצילום: כפיר סיון

לאחר האישור שניתן לעסקה לרכישת גולן טלקום על ידי משרד התקשורת, השלימה היום (יום רביעי) קבוצת סלקום את רכישתה של גולן טלקום.

לאחר המיזוג תהיה סלקום לא רק קבוצת התקשורת הגדולה בישראל בתחום הסלולר, אלא גם קבוצת התקשורת השניה בגודלה בישראל בהיקף ההכנסות. לפי הדוחות הכספיים לשנת 2019, עומדות הכנסות סלקום וגולן טלקום על כ-4.2 מיליארד שקלים. זאת לעומת הוט - 3.8 מיליארד שקלים ופרטנר - 3.2 מיליארד שקלים.

גולן טלקום תמשיך להתנהל כגורם עצמאי ותחרותי ולא יחולו שינויים בחבילות ובמחירי החבילות של לקוחותיה. בנוסף, בזמן הקרוב צפויה החברה להתחיל לשווק גם חבילות דור 5.

סמנכ״ל הכספים של גולן טלקום, שי אמסלם, ישמש כמ״מ מנכ״ל החברה.

מנכ״ל סלקום, אבי גבאי, הודה לשר התקשורת, יועז הנדל, ולצוות המשרד על אישור העסקה. "אני שמח על הצטרפותה היום של גולן טלקום לקבוצת סלקום. גולן היא חברה מצוינת ותמשיך להתנהל עצמאית. לקוחות החברה ימשיכו להינות מחבילות סלולר במחירים אטרקטיביים ולא יחולו שינויים בחבילות של לקוחות גולן. השלמת רכישה זו תאפשר לנו להאיץ סינרגיות בין החברות לטובת הלקוחות ובעלי המניות, להרחיב ולהאיץ את ההשקעות ברשת האינטרנט בכל הארץ ובפריפריה בפרט, תוך מתן קדימות לפריפריה גם בפריסת רשת דור 5", אמר גבאי.