יוצאים בקמפיין
יוצאים בקמפייןמרכז ליב"ה

בימים אלו עולה קמפיין מימון המונים, שמטרתו לתת לבני הנוער והמחנכים את הכלים לעמוד אל מול הפוסטמודרנה, ולשמור על ערכי המשפחה, היהדות והלאומיות. "הארגונים הזרים משקיעים הון עתק להחדרה אגרסיבית של עולם ערכים מעוות למערכות שונות בישראל"

ארגון 'ליב"ה' יוצא בימים אלו בקמפיין מימון המונים, במטרה להקים גוף שייתן מענה ויעמוד מול שטף ערכי הפוסט-מודרניזם שמוחדרים לשיח בחסות מימון וקרנות זרות, כמו גם הקרן החדשה לישראל והאיחוד האירופי. לדברי אנשי הארגון, הערכים הזרים באים לידי ביטוי במערכות רבות בישראל ומהווים עולם משובש ומעוות ומנוגד לערכי היהדות, הלאומיות והאנושיות.

בדף הקמפיין נכתב: "כמו הקורונה - בשקט ובעקביות מחלחלת תרבות הפוסט מודרנה למערכות החינוך במדינת ישראל ומאיימת לטשטש את הזהות".

"אנו עדים לתקופה שבה שטף גדול של ערכים זרים שיובאו הנה במימון קרנות, שמטרתם טשטוש הלאומיות, טשטוש הזהות היהודית ופגיעה בערכי המשפחה הבריאים", נמסר מהארגון. "ניתן לראות את המגמה הזו בתקשורת – בפרסומות המציגות משפחות של להט"בים, במערכת המשפט - בפסיקות מקוממות הנשענות על עולם ערכים מעוות, בחקיקה אנטי יהודית, בתוכניות לימוד שונות במערכת החינוך של ילדינו ואף באנשי ציבור שונים כדוגמת נשיא המדינה ריבלין, שדיבר לא פעם כנגד קריאות למניעת התבוללות ומוסיף מעל כל במה לדבר על מושג "ארבעת השבטים" בניסיון מכוון לטשטש את הזהות היהודית מול הגויים. נראה שכולם מיישרים קו עם עולם ערכים מעוות זה ואינם עומדים כנגד זה".

מטרת הקמפיין היא הקמת אגף מיוחד בשם 'אי"ל' – אנושיות, יהדות ולאומיות, שמטרתו לעמוד מול שטף הניסיונות להכנסת ערכים משובשים ולהיאבק בהחדרה המכוונת שלהם למרחב הציבורי, בין השאר באמצעות מערכת החינוך. הפרוייקט הראשון של הארגון הוא חלוקת "ערכות מגן" למחנכים, במסגרתה יינתנו כלים למחנכים ומורים להתמודדות עם 'שטיפת המוח' לדבריהם, באמצעות השתלמויות, הפצת מערכי שיעור וחומרי הסברה.

"המטרה היא לחזור לשפת מושגים אמיתית ונכונה, של זהות יהודית ולאומית, של אנושיות וערכי משפחה בריאים. חזרה לטבענו האמיתי, בעמידה איתנה כנגד ערכים זרים שיובאו לעמנו ולארצנו מבחוץ", נמסר.

לדברי הארגון, קרנות הממומנות על ידי האיחוד האירופי והקרן החדשה לישראל משקיעות סכומי עתק להטמעת ערכים זרים אלו במערכות שונות בישראל, על מנת "לחנך מחדש" את הציבור בישראל.

הארגון פונה לכל מי שערכי היהדות, הלאומיות והאנושיות חשובים לו – להצטרף למימון המונים ולסייע בהקמת האגף שמטרתו לעמוד כנגד השטף ולשמור על הקניית ערכים אלו לציבור בישראל ובייחוד לדור הצעיר.

להצטרפות וסיוע>>>