אביעד דרף (35), זמר ויוצר מוכשר, עוסק כבר מעל 10 שנים עם נוער במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות. בין השאר עבד כשנתיים כעובד רחוב במחלקת קידום נוער בבנימין, וכיום גם מנגן בזולה של חצרוני. "במשך השנים ראיתי משהו שחוזר על עצמו, משהו שהציב לי גם מראה מול עצמי. הקושי הזה בין מה שאני רוצה לבין מה שאני מצליח לעשות" אומר אביעד בכנות גדולה. "הפער הזה, שכל כך קשה לחיות איתו לפעמים. בתור מתבגר, בחור ואח"כ גם בתור איש - להרגיש את הכאב הזה. כאב על כך שאני רוצה לקום בבוקר ולא מצליח.. על זה שנער מחליט החלטה ולא מצליח לעמוד בה... וגם אנחנו. כולנו בסירה הזו".

אחרי מספר סינגלים מוצלחים ("עבדים", "טוב ה' לכל", ועוד) הוא יוצא בשיר חדש שמדבר רק נשמה. "כמה אני רוצה", מכוון אותנו באלול - חודש התשובה לבחון היטב את נשמתנו ללא מעטפת המעשים. בפועל, הוא מסביר "הרצונות שלנו הם עיקר והמעשים הם הביטוי שלהם, ולא ההפך. לכל אחד חש פער בין הרצון לפועל. לפעמים, הרצונות לא מתממשים ואל לנו ליפול כי הקב"ה בוחן את כוונות הלב", כדברי הבעל שם טוב: 'היכן שמחשבתו של אדם נמצא – שם הוא כולו'. "המילים האלו הצילו אותי ומצילים לא מעט אנשים אחרים" משתף אביעד, "הידיעה שהקב"ה מחשיב את הרצון שלנו ממש כמו מעשים. זה דבר גדול ובשורה עצומה. לדעת שזה גדול מאוד לרצון. ולהחזיק ברצון. ולדעת שזה משתלם"

"כמה אני רוצה" מגיע בעיתוי נכון: אלול הוא זמן לבחינת מעשינו. יש לנו נטייה להלקות את עצמנו על מה שלא קרה בשנה שחלפה. אביעד מציע חלופה אחרת, חיובית, מצמיחה ומעודדת ובה הדגש הוא על כמה אנו רוצים. השיר הנוכחי אומר ש"לספור את הרצון מצמיח הצלחה", מניסיון אישי שלו, זה עובד.

אביעד גם ידוע בזכות המופע שלו ושל רעייתו יונה. להם חמישה ילדים, שניים מהם בעלי תסמונת גנטית נדירה. את המופע הייחודי 'לראות טוב. לחיות אמונה', הם מציגים בכל רחבי הארץ. "המוזיקה נתנה לנו מרפא לנפש והחלטנו להפיץ את האנרגיה הזו הלאה". באמצעות מוזיקה ומילים טובות משתף הזוג, כיצד לצמוח בראיה שונה וחיובית יותר, לתוך הנפש שלנו.

תכל'ס, הם מצליחים בזה.

את השירים של אביעד ניתן למצוא ביוטיוב, בספוטיפיי ובמדיות השונות.