הדקירה בפתח תקווה
הדקירה בפתח תקווהדוברות הצלה פתח תקווה

יוסף דוד, חברו של הרב שי אוחיון הי"ד שנרצח בפיגוע בדקירה בפתח תקוה, סיפר אחר הצהריים (רביעי) על דמותו של החבר שאבד לו.

"הוא היה לומד בכולל בכפר סבא עד שהוציא תואר אחרי תואר. הוא למד תורה במסירות נפש והיה עובד כדי לפרנס את משפחתו בכבוד. בתחילת ספטמבר הוא היה צריך להתחיל עבודה חדשה והוא חיכה לדעת מה יהיה עם הטיסות לאומן כי היה לו כרטיס", סיפר דוד לחדשות כאן.

הוא הוסיף, "תמיד אחרי שאדם הולך אומרים שהיה אדם טוב, אבל אחרי שהיתה לי את הזכות להכיר וללמוד איתו במשך אחת עשרה שנים, אני יכול לומר שהפעם הקדוש ברוך הוא לקח מאיתנו אדם קדוש".

שי אוחיון, בן 39 ואב ל-4 ילדים, נרצח היום (רביעי) בצומת סגולה שבפתח תקווה. הנרצח, סיים את לימודיו בכולל והיה בדרכו חזרה לביתו בעיר. המשטרה עצרה חשוד במעשה, חליל עבד אל-חאלק בן 46 מכפר ליד שכם. מחקירה ראשונית עלה כי לדוקר היה היתר עבודה בישראל, וכי הוא סבל מבעיות נפשיות וטופל בעת האחרונה בידי גורמי רווחה ברשות הפלסטינית.

עד ראייה שרדף אחרי הדוקר שחזר בפני השוטרים: "רצתי לאוטו, הבאתי אלה ורדפתי אחריו". עד ראייה נוסף ציין כי הדוקר השתמש בסכין גדולה: "זה היה יותר חרב".

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, התייחס לאירוע ואמר: "לצערי הרב, התבשרנו בשעות האחרונות על אירוע קשה בו נרצח תושב העיר על ידי מחבל - בן עוולה. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולחזק אותם בשעתם הקשה. עיריית פתח תקוה תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה ולתת להם מענה ככל שיידרש".