אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

השחקנים נמצאו חיוביים - המשחק בספק. מחר (חמישי) אמורה סגנית האלופה מכבי חיפה לפתוח את מסעה האירופי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, כשזו אמורה לארח את ז'לייזניצ'אר הבוסנית למשחק נוק-אאוט על הכרטיס לשלב הבא באצטדיונה הביתי, אצטדיון סמי עופר.

כעת עומד קיום משחקה הראשון של חיפה לעונת 2020/21 בספק ובסימן שאלה גדול, זאת לנוכח חולי קורונה נוספים שהתגלו ביריבתם הבוסנית שהגיעה לארץ, ז'לייזניצ'אר.

עוד לפני שעלו על המטוס לישראל, בבדיקת הקורונה שערכה הקבוצה הבוסנית טרם טיסתה לארץ, התגלו לא פחות מ-6 משחקני ואנשי המועדון כנשאים של נגיף הקורונה. בתחילה במשרד הבריאות סרבו לאשר את כניסתם לארץ של הבוסנים, אך בשל התערבות אופ"א, ארגון הכדורגל האירופי והבטחה שהכל ינוהל תחת הקפדות מחמירות והפרוטוקול של אופ"א, הוחלט לאפשר את כניסת הבוסנים.

כעת מסתבר כי במשרד הבריאות צדקו בחששות שלהם, כאשר 5 שחקנים נוספים התגלו כחיוביים בבדיקת הקורונה שנעשתה להם בישראל, זאת כחלק מהפרוטוקול המחמיר של אופ"א.

בינתיים, בוטל האימון המסכם של הבוסנים, כאשר גם המשחק אשר אמור להתקיים מחר נמצא בספק ובסימן שאלה גדול ומעניין יהיה לראות כיצד תנהג אופ"א בנידון.

מההתאחדות לכדורגל נמסר כי "בעקבות תשובה חיובית הערב לקורונה לחמישה משחקני ז'לייזניצ'אר הבוסנית שאמורה לשחק מחר מול מכבי חיפה במוקדמות הליגה האירופית, עדכן מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר בנושא את משרד הבריאות ואופ"א, זאת בהתאם לפרוטוקול המחייב. יש סבירות לא מבוטלת שהמשחק יידחה. כאשר תהיה החלטה בנושא נעדכן".