האם השכולה הגיעה לניחום אבלים: "באתי לחבק את האמא"כאן חדשות

נאוה רביבו, אמו של לוחם גולני עמית בן יגאל הי"ד, הגיעה היום (חמישי) לנחם בבית משפחתו של שי אוחיון הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע בפתח תקווה.

רביבו אמרה, "הזדעזעתי מאותו מקום שהזדעזעתי כשהבן שלי נרצח. נכון, הבן שלי הלך לפעילות מבצעית אבל היום כשאנחנו מסתובבים במדינה החופשית שלנו, כשקורה דבר כזה – זה מזעזע. באתי רק לחבק את האמא חיבוק גדול, אוהב ומזדהה"

"לא הייתה לי מילה להגיד לה כפי שכשאני הייתי בסיטואציה הזאת ועד היום, אנשים לא יודעים מה להגיד, ואני לגמרי מבינה, אין מה להגיד, יש רק לחבק, לעודד, לחבק ולתמוך כמו שמדינת ישראל יודעת. אבל בבקשה בבקשה שאלון יהיו המקרים האחרונים של חייל ואזרח שנרצחים", הוסיפה רביבו.

בתוך כך משפחות עלו הבוקר לנקודה חדשה ביו"ש "מעלה שי" - על שמו של שי אוחיון הי"ד. מדובר בשלוש משפחות שעלו יחד עם עשרות בני נוער לנקודת התיישבות חדשה בשטח B בסמוך לכפרים סינג'ל ואבו עבוויין בבנימין.

היישוב החדש במקום יקרא "מעלה שי" על שמו של שי אוחיון הי"ד שנרצח אתמול בפ"ת בפיגוע דקירה.

ממשפחות הגרעין נמסר "ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון תופסת היום רק אחוז קטן מלב הארץ, יש עוד הרבה מאד עבודה, היום ברור לכולם שאוסלו מת. לאור העבודה שהרשות הפלסטינית בונה בכל מקום ומצהירה שאינה מחוייבת לשום הסכם, מתבקש שממשלת ישראל ורה"מ נתניהו יאפשרו ליהודים להתיישב בכל מקום בארץ ישראל."