כשילד פוגש פיל
כשילד פוגש פילTOV

פינקס ווילדר, ילד אמיץ בן 13, איבד את הוריו בתאונת דרכים טראגית. בהיותו יתום הוא נמסר למשפחה אומנת שעד מהרה מתגלה כחסרת רגישות כלפיו ונוהגת בו באופן שמותיר אותו אומלל ושבור לב.

יום אחד מקבל פינקס הודעה משנת חיים ובה נאמר לו שיעבור בקרוב לחזקתה של קרובת המשפחה היחידה שנותרה בחיים – דודתו שרה. שרה שמתגלה כדמות רחומה ואימהית, מתגוררת עם בעלה באפריקה בסמוך לספארי הפראי שלי הטבע.

במהלך ביקור עם דודו בספארי, חוקר פינקס את סביבתו ומאבד את דרכו חזרה. מרגע זה מתחיל מסע מטלטל שמוביל את פניקס למעמקי הספארי. לפתע מועד פינקס על מה שמתגלה כפיל לכוד ברשת. פינקס לא חושב פעמיים, משחרר את הפיל הקשור וזה מודה לו בחברות נפלאה שנרקמת בין השניים.

הרפתקת הפילים הגדולהTOV

בעוד החיפושים אחר פניקס נמשכים והדאגה לשלומו אינה פוסקת, נסחף פינקס להרפתקאות מפתיעות אותן הוא חווה לצד חברו הפיל בשמו החדש – אינדלובו. כשהוא רכוב על גבו של אינדלובו מגלה פינקס את הצד האפל של היקום בו בני אדם פוגעים בטבע הבראשיתי. במהלך הסרט נתקל פינקס בציידי פילים אכזריים שפועלים בטבע ממניעים אגואיסטים ופוגעים בחיות אומללות למטרות רווח בלבד.

פניקס והפיל הנאמן שלצידו, מחליטים להילחם בציידי הפילים תוך שהם פורצים למחנה הציידים, נלחמים באומץ עד לשחרורם של כל הפילים וסוף מתוק של איחוד משפחות כפול ומרגש.

הרפתקת הפילים הגדולה אינו עוד סרט הרפתקאות בשילוב פעלולים. כאן, האנושיות בתפקיד ראשי לצד גורל עגום שפוגש גורל עגום אחר. מעז יצא מתוק והרפתקת הפילים בהחלט מספקת את ההפי אנד הכי אמיתי שתראו על המסך.

רוצים לצפות בסרט זה ובסרטים נוספים?
לחצו על לינק ההצטרפות לערוץ TOV, וקבלו שבוע חינם!