סופת ההוריקן ''לאורה'' שהגיעה לרמה 4 מכה בשעות האחרונות בחוף המפרץ של ארה"ב עם רוחות בעוצמה של 240 קמ"ש, וגרמה למותה של צעירה בת 14 שנהרגה מעץ שנפל על ביתה.

סופת ההוריקן גרמה לשטפונות, נזקים קשים למבנים וחצי מיליון בתים נותרו ללא חשמל.

מושל לואיזיאנה, ג'ון אדוארדס, הזהיר מפני המשך הפגיעה הקשה של ההוריקן במדינה. "כשאנחנו מתעוררים היום, כולם חייבים לזכור שהאיום של לאורה על לואיזיאנה נמשך. הישארו בבית, המשיכו לשים לב לאזהרות ולהוראות של הגורמים המקומיים, ולעקוב אחר החדשות המקומיות כדי להישאר מעודכן".

הוא גם הזהיר כי עלולים להיות קורבנות נוספים בסערה. "אני חושש שהיא לא תהיה הקורבן האחרון, למרות שאני מתפלל שלא יהיו לנו יותר".

הנשיא דונלד טראמפ שוחח עם מושלי טקסס ולואיזיאנה, וביקש מתושבי המדינות "כל מי שנמצא בדרכה של הסערה להקשיב להנחיות הבטיחות של גורמים במדינה ובאזור שלכם". תמונות שמשודרות בשעות האחרונות בתקשורת האמריקאית מציגות חפצים מעופפים באויר, חלונות שבורים, עמודי חשמל ועצים שנקרעו ממקומם ושטפונות קשים. תושבת מקומית בשם לואנדה לוי תיארה כיצד "אנטנה גדולה של אחת מרשתות הטלויזיה המקומיות התעוותה כמו פיסת נייר".

מנהל הסוכנות הפדרלית לניהול חירום, פיט גיינור, ביקש מתושבי לואיזיאנה להישאר בביתם. "אל תצאו החוצה. אתם מסכנים את עצמכם, את משפחתכם ואת המגיבים הראשונים שינסו לסייע לכם".

למעלה מחצי מיליון תושבים התבקשו לעזוב את ביתם ולעבור למקומות בטוחים יותר, בעוד חצי מיליון בתים באזור נותרו ללא חשמל.

גורמים רשמיים אמרו כי הערכות הנזק יחלו כאשר התנאים יאפשרו זאת. על פי התחזיות הסופה לאורה אמורה להיחלש בשעות הקרובות בהדרגה עד שתהפוך לסופה טרופית.