מחלקת אמ"אהידברות

יהודית הייתה בת 20, לגמרי לבד, וידעה שהיא לא רוצה להיות עכשיו אמא. שיראל לא הרגישה בשלה להיות אמא לילד נוסף. אסתר פחדה להגיע למצב שתהיה בלי כסף למטרנה ומוצצים. סיפורם המרגש של נשים שבחרו לא לעשות הפלה ויודעות שהן עשו את הדבר הנכון.
הריון הוא דבר פלאי. תהליך ניסי ממש, בו כל מערכות הגוף מתכנסות ומתכוננות לכל תהליך ההריון, עם זאת הריון הוא דבר מורכב, שיש לו השפעות רבות על המשך החיים של כל אישה ואישה. ישנן נשים המגלות לפתע שהן בהריון לא מתוכנן וזה תופס אותן לא מוכנות.
תכירו את פאני, מירי, בת אל, שיראל ואסתר. חמש נשים מדהימות שההיריון תפס אותן ברגע הכי לא מתאים בחיים. לבד, בלי עזרה ותמיכה, במצב כלכלי רעוע ובלי אופק עם האתגר המצופה. אז נכון, תינוק חדש בבית, מביא עימו המון אתגרים, שאלות, חרדות, תהיות וחישוב מסלול מחדש.

תורמים עכשיו להמשך פעילות הצלת החיים של מחלקת אמ"א של הידברות וזוכים להציל את התינוקות הבאים שזקוקים לעזרתכם >>>

הפסקת החיים לתינוק הוא הפתרון הקל, אולי לא נעים, אבל במחשבה ראשונה כך הוא נראה. אך למרות זאת, במקרים רבים נשים שלקחו את ההחלטה הקשה להפסיק את חיי התינוק שלהן, מתחרטת והתינוק שאיננו רודף אותן במחשבות.

חלק מהנשים המגיעות למצב מורכב זה, נמצאות בגילאים מאוד צעירים או במצב נפשי וכלכלי לא פשוט. הן נאלצות לקבל החלטה על החיים של התינוק ועל הגוף שלהן ללא כל עזרה ותמיכה. האינסטינקט האימהי מתעורר ורוצה לשמור על התינוק, אבל נסיבות החיים לא תמיד מאפשרות להן לקבל החלטה שקולה כשהן יודעות שלא תהיה להן תמיכה נפשית וכלכלית. ובדיוק בשל כך הוקמה מחלקת אמ"א (אמא מצילה אותי) בארגון הידברות.

נשים הפונות למחלקה מקבלות יחס אישי ומחבק, סיוע כלכלי, ליווי משפחתי וזוגי. הרעיון שעומד מאחורי המחלקה הוא, שאין סיבה לוותר על התינוק בגלל הבעיות – פשוט עדיף להיפטר מהבעיות. מחלקת אמא מצילה מידי שנה כ- 6,000 תינוקות.

תורמים עכשיו להמשך פעילות הצלת החיים של מחלקת אמ"א של הידברות וזוכים להציל את התינוקות הבאים שזקוקים לעזרתכם >>>