אנמציה
אנמציהFREEPIK
לא משנה באיזה ענף אתה נמצא, אנימציה יכולה להיות רלוונטית. גם סטארט-אפים קטנים וחברות ענק משתמשות בסרטוני אנימציה.

סרטי אנימציה עוזרים להסביר תהליכים או מושגים מסובכים, למכור מוצר, או אפילו רק לזכות בהכרה במוצר. כולם מהדהדים עם אנימציה בצורה כזו או אחרת.

כולנו מתחברים לאנימציה מגיל צעיר והלאה, אנימציה מלווה אותנו עוד מהילדות ויכולה לחבר אותנו רגשית בקלות, לכן סרטונים אלה נוטים לתפוס את תשומת הלב בצורה יעילה יותר.

אנימציה מתמזגת נהדר בכל הפלטפורמות לא משנה איפה תשים אותה, כגון: במדיה החברתית, באתר האינטרנט שלך, בטלוויזיה, בסרטים, ביוטיוב או בפרסומות. יש כמה סיבות לכך שעסקים אוהבים להשתמש באנימציה כאמצעי שיווק לא רק עבור עצמם אלא גם עבור הלקוחות שלהם.

מעורבות גבוהה
לעתים קרובות משתמשים בסרטוני אנימציה כדי להסביר מושג או תהליך. קל מאוד לגרום לסרטונים אלה להיות מבדרים ומרתקים מכיוון שיש בהם חופש יצירתי ללא גבולות. לפעמים אנימציה היא הדרך הקלה והנכונה יותר לעומת סרטונים המצלמים מציאות, צילום סרטונים אלו יכול לקחת זמן רב יותר כדי להגיע לנקודה החשובה שאתם רוצים להעביר כשאנשים מסבירים כיצד לעשות משהו. אנימציות לא רק מעוררות רגשות אלא גם מעוררות שיחות.

סרטוני אנימציה מפשטים מושגים בקלות

מכיוון שהאנימציה מאפשרת לכם להראות לאנשים את מה שאתם מדברים עליו ולהשתמש בכל אלגוריה שעולה על דעתכם היא עדיפה מאשר סיפור במילים. עם אנימציה קל להסביר את מה שעשוי להיות מושג קשה להבנה. בסרטונים אלה תוכלו למקד את תשומת הלב על ידי שימוש בצבעים או תווים אשר יתפסו את מבטו של הצופה. עסקים רבים משתמשים באנימציה גם לסרטון מוצר חדש או שירות חדש אשר נוסף בחברה.
סרטונים אלה מצוינים גם למכירה בצורה תמציתית ובנוסף, מוכרים מוצרים בגלל כמה שהם פשוטים.

מותאמים אישית

אם כבר מדברים על כך שהאנימציות שלכם יעשו או יגידו כל מה שתרצו, כמו למשל לטוס לירח ולחזור בשניות או להיכנס לגוף האדם ולטייל בורידים הן גם יכולות להיעשות בדיוק מירבי ובהדמיה תלת ממדית. סרטון מוצר איכותי יכול להציג כל בורג הכי קטן לפרטי פרטים. בנוסף ואולי הכי חשוב - סרטונים אלו ניתנים להתאמה אישית ועריכות נוספות גם לאחר הפרסום.

פירוש הדבר שאתם יכולים להוציא או להוסיף כל מה שתרצו, אפילו אם זה אותו סרטון, אך משמש למטרות שונות. בעוד שסרטונים המציגים בני אדם בפועל נהדרים לפעמים, ישנם מקרים שבהם סרטון אנימציה עשוי להיות יעיל יותר. בסרטוני מציאות אינכם יכולים להתאים אישית את מה שמישהו אומר או עושה מול המצלמה מבלי להפיק כמה שעות או ימי צילום נוספים. שינויים קטנים כאלה עלולים לעלות אלפים רבים של שקלים.

יעילות

במקום שאדם יבזבז שלוש דקות על הסבר של תהליך או על הצגת מוצר חדש שהוא מוכר, הוא יכול ליצור סרטון אנימציה המספר את אותו הסיפור תוך דקה או פחות? כל זה אפשרי לחלוטין עם אנימציות ששוב- ניתנות להתאמה אישית, מרתקות ופשוטות בטבעם. מספר סרטוני אנימציה ברצף אשר משתמשים באותה דמות אנימציה מחזקות את המותג והשייכות אליו ויכולות להועיל פי כמה לאורך זמן.
מילים אחרונות

עבודה עם סטודיו לאנימציה היא פשוטה בהרבה מהפקת ימי צילום ולרוב לא מצריכה יציאה מהמשרד. סרטון אנימציה לעסקים הוכח כמהלך שיווקי מנצח ומחזיר את ההוצאות במהירות כאשר מופץ נכון.
אנחנו ממליצים להציע את הרעיון למחלקת השיווק, יכול להיות שאתם ממש לפני קפיצת מדרגה.

טיפ אחרון - לא להתפשר על איכות! סרטון שנראה זול יציג את תדמית העסק באותו האופן, דאגו שהסרטון יציג אתכם באותה הרמה שבה הייתם רוצים שיראו אותכם. בהצלחה