הרב מנחם בורשטין
הרב מנחם בורשטיןצילום: מוטי לוריא, מכון פוע"ה

קשר למטרת נישואים מלווה בהתלבטויות לא מעטות. פרויקט 252 מארח את הרב מנחם בורשטין, ראש מכון פוע"ה, לשיחה אודות קבלת החלטה ועוד.

לכניסה לשידור החי לחצו כאן

ההרצאה תעסוק בקבלת ההחלטה להתחתן, ואיך לעשות זאת נכון. נושאים נוספים שידונו בהרצאה: בעיות רפואיות - מתי ואיך לספר? הכנה לפגישות - טכנית, נפשית ורוחנית. איך אדע שהצד השני מתאים ל'פרופיל' שבניתי? איך לקבל את ההחלטה בצורה מושכלת ונכונה, ועוד.

הרב בורשטין, ראש מכון פוע"ה: "אני מאושר בכל פעם מחדש להעביר את השיעור הנוגע להדרכת פנויים ופנויות בדרכם להכיר את זיווגם. אנו מכירים מקרוב את הצורך לקבל כמה שיותר הדרכה בענין, כיוון שהפנוי/פנויה נמצאים בצומת מאוד מלחיץ בו הם צריכים להכיר את עצמם, מה הפרופיל שהם מחפשים, לנסות לדייק אותו עד להתאמה ולקבל החלטה משמעותית מאוד של בן זוג לחיים. הדרכה נכונה והבנה שלה מונעת קשיים ואתגרים שהיו יכולים להיווצר עקב אי התאמה של בן/בת הזוג. לצערנו, אנו מכירים אתגרים אלו מקרוב. עבורנו במכון פוע"ה - זו שליחות הקשורה ישירות לבניית הבית".

"לאחר ההרצאה הקודמת של הרב, קיבלנו בקשות רבות להמשיך ולפתח את הנושאים שעליהם הרב דיבר. לכן החלטנו לקיים הרצאה נוספת, ויש כאן הזדמנות גדולה לקבל כלים מהניסיון הגדול של הרב בורשטין בתחום השידוכים. הרב שידך כבר מעל 40 זוגות, ומלווה כבר עשרות שנים אלפי רווקים ורווקות למציאת החצי השני", אומר צוריאל גביזון, יזם הפרויקט.

לכניסה לשידור החי לחצו כאן