אלחנן גלט בפתיחת שנת הלימודים
אלחנן גלט בפתיחת שנת הלימודיםצילום: דוברות

כ-24,000 תלמידים ותלמידות הגיעו הבוקר אל 60 מוסדות הרשת, מאילת ועד רמת הגולן. עם הגעתם, כבר בשער המוסד פגשו התלמידים בהנחיות השונות לשמירה על כללי המרחק וההיגיינה בעקבות נגיף הקורונה.

התלמידים חולקו לקפסולות על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך, זאת תוך כדי שימוש בכל החללים האפשריים ובכלל זה- ספריות, מקלטים, מעבדות, חדרי מחשב ועוד, זאת מתוך מטרה לאפשר את הגעתם של כמה שיותר תלמידים אל בתי הספר.

לצד זאת, ברשת נערכו בחודשים האחרונים ללמידה מרחוק והכשירו מאות מורים ללמידה מקוונת, בנו כלים פדגוגיים מתקדמים לטובת מענה ראוי כלפי צוותי ההוראה ותלמידי הרשת. הצוותים החינוכיים הונחו לתת דגש על זיהוי תלמידים מתקשים על מנת למנוע יצירת פערים.

במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מציינים בסיפוק כי השנה התווספו מספר מוסדות לרשת, ביניהם ישיבת בני עקיבא עלי, אולפנות בני עקיבא בשילה ובמרכז שפירא.

מנכ"ל הרשת אלחנן גלט ביקר הבוקר במוסד החדש בעלי, שוחח עם התלמידים ושמע מהם על החששות וההתרגשות שלהם וביקש מהם לקחת אחריות אישית על הלמידה בין אם בתוך הכיתה ובין אם בלמידה מרחוק.

"אנחנו מקבלים על עצמנו בענווה את האחריות ללמד ולחנך גם בשנת הקורונה תוך הקפדה על הכללים ושמירה על בריאותם של התלמידים. ניישר מבט אל האתגרים החינוכיים והפדגוגיים, נראה בהם הזדמנות ובשיתוף פעולה - נוכל להם. אני מבקש לומר תודה להורים אשר מביעים אמון באנשי המנהלה וההוראה ומפקידים בידינו את היקר להם מכל, חינוך ילדיהם", דברי גלט.