בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה,

בנימין נתניהו

קוראי בשבע היקרים,

אני שמח לכתוב לכם באופן אישי לקראת ועידת הקיץ של בשבע.

בימים אלה כולנו מתמודדים יחד עם מגיפת הקורונה והשלכותיה הכלכליות. אנו מטפלים במקביל בשני התחומים: גם בבריאות וגם בכלכלה, כולל תמיכה כספית באזרחי ישראל.

בשעת משבר מתבררת ומתחזקת עוד יותר הערבות ההדדית בינינו – "איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק".

כולנו רואים את ההתגייסות האדירה של אזרחי ישראל כדי לסייע כלכלית למשפחות מעוטות יכולת. אף אחד לא נותר מאחור.

הממשלה בראשותי עושה הכל כדי לדאוג לכל אזרחי ישראל. אני פועל מסביב לשעון כדי להעביר עוד ועוד תקציבים וכספים לטובת האזרחים, במקביל לפעולות הנחושות שאנו נוקטים כדי לבלום את התפשטות הגל השני של הקורונה, שמכה בישראל כפי שהוא מכה בימים אלה ברוב מדינות העולם.

החודש העברנו מענקים למשפחות עם ילדים במסגרת "מענק לכל אזרח". אנחנו ממשיכים להעביר לבעלי העסקים את התמיכה עליה התחייבנו. אני עובד עם שר האוצר על תוכניות נוספות של סיוע לעסקים ולאזרחים והמרצה לכלכלה, שיוגשו בהקדם.

צעדים אלו מצטרפים אל החלטות שכבר יישמנו: מענק ישיר של 500 שקלים לכל ילד, קשיש ונכה, הארכת דמי האבטלה עד ליוני 2021, פטור מארנונה לעסקים, מענקים והלוואות לעסקים קטנים ובינוניים, מענק עידוד להחזרת עובדים למקומות העבודה וצעדים נוספים.

כראש ממשלת ישראל אני דואג לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל.

מכם אני מבקש – היו קשובים להורים שלכם, לשכנים שלכם, לחברים שלכם. הם צריכים אתכם, לפעמים בסיוע, לפעמים במילה טובה, לפעמים בלהפיג את הבדידות. היו שם בשבילם.

אני מאמין שבעזרת השם ובעזרת הכוחות האדירים הטמונים בעמנו – ננצח את הקורונה. עמנו ומדינתנו יכלו בעבר לאתגרים גדולים. אני יודע שאם נמשיך לעבוד יחד, כתף אל כתף, ננצח את המגיפה ונתגבר על כל קושי.

שלכם,

בנימין נתניהו

ראש ממשלת ישראל