"הקורונה שיבשה את התוכניות של צעירים רבים, שתכננו לצאת השנה ל'טיול אחרי צבא' או להתחיל בעבודה זמנית...", מסבירה נעמה אביר מנהלת מרכז ייעוץ, שיווק והרשמה באקדמית אשקלון.

"אלו שעשו את החישוב הנכון הבינו שהשנה הזו היא לא בזבוז – אלא הזדמנות וכדאי לנצל אותה לטובת לימודים אקדמיים לתואר שיעניק להם מקצוע וכלים לעולם התעסוקה. בוגרי תואר ראשון יוכלו לנצל אותה ללימודי המשך לתואר שני, שפותח אפשרות להשתלבות בתפקידים בכירים ובשכר גבוה יותר".

מה הסיבה להרשמה הגבוהה לקראת שנת הלימודים הקרובה?

"העובדה שהקורונה שינתה את התוכניות של צעירים רבים, שהחליטו לנצל את השנה הזו באופן הטוב ביותר ולהשקיע בה בלימודים. בנוסף, מגוון רחב של חוגי לימוד לתואר ראשון ושני, יחס אישי מצד המרצים והסגל המנהלי, רמת לימודים גבוהה. מביא סטודנטים מרחבי הארץ לבחור ללמוד דווקא אצלנו".

לפרטים והרשמה לחצו כאן!

מהם מסלולי הלימוד הקיימים אצלכם?

"חוד החנית של הלימודים במכללה, מתבטא במקצועות הנלמדים בפקולטה לעבודה סוציאלית ובפקולטה לכלכלה. נוסף על כך, בשנים האחרונות פתחנו את בית הספר למדעי הבריאות, שבו ניתן ללמוד שלושה מקצועות אטרקטיביים: בריאות הציבור, סיעוד ותזונה. מקצוע 'בריאות הציבור' הינו תחום לימוד ייחודי, המשלב שיטות מחקר מתקדמות והקניית מושגים, התורמים לקידום בריאות הציבור ובריאות אוכלוסיית ישראל.

ניתן ללמוד אצלנו גם מדעי המחשב, קרימינולוגיה, פסיכולוגיה, פוליטיקה וממשל ולימודי ארץ ישראל ותיירות. כמו כן, ניתן לבחור בתואר רב תחומי במדעי החברה במסלולים הבאים: מנהל עסקים, חינוך ומשאבי אנוש. חשוב לציין שעבור בעלי תואר ראשון מטעם המכללה, מוצעים לימודי תואר שני בכלכלה, קרימינולוגיה , קרימינולוגיה קלינית (עם תזה) ועבודה סוציאלית".

יתרונות בולטים יש לאקדמית אשקלון?

"בסקר של 'התאחדות הסטודנטים הארצי', זכתה המכללה במקום הראשון מבין 50 מוסדות לימוד בארץ! הסקר בחן את שביעות הרצון מרמת הקורסים, טיב הוראת המרצים ושילוב טכנולוגיית למידה. מדובר בהישג מרשים ביותר לכל הדעות".

המכללה האקדמית אשקלון ידועה בתשתיות הייחודיות והמתקדמות שלה. מבחינה אדריכלית, קמפוס המכללה גדול ומפואר ונבנה תוך השקעה בכל פרט ופרט. מדובר בקומפלקס מבנים ארכיטקטוניים ייחודיים, המכיל אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר. יחד עם זאת, הקמפוס מהווה מרכז וירטואלי - הסטודנטים שלנו יכולים להתחבר ליישומים של מחשבי המכללה, כאשר הם נמצאים בכל מקום בארץ ובעולם.

לאחרונה עלה לכותרות שמה של האקדמית אשקלון עם זכייתה במענק הקרן האירופאית היוקרתית "ארסמוס", במסגרת החוג לבריאות הציבור. הפרויקט נועד לשפר את איכות ההוראה בבריאות הציבור, שיפור מנהיגות והגדלת מספר מקומות העבודה לבוגרים בתחום.

ציינת ששכר הלימוד הוא אוניברסיטאי – יחד עם שנת לימודים ראשונה חינם

"נכון, במסגרת החוק לעידוד השכלה בנגב ובגליל, נהנים סטודנטים שעשו צבא, שירות לאומי או שירות אזרחי ולא עברו חמש שנים ממועד שחרורם

משנת לימודים ראשונה חינם. העובדה הזו מאפשרת לדחות את תשלום דמי הפיקדון לשנה השנייה כך שלסטודנט יהיה צורך לממן רק את השנה השלישית. עם מלגות שונות כמו פר"ח ניתנת לסטודנטים אפשרות להגיע למימון של עוד כ- 6,000 ש"ח כך שלסטודנט נותרת יתרת תשלום מאוד נוחה".

מה תרצי לומר לסיכום?

המכללה האקדמית אשקלון מהווה בית שני עבור הסטודנטים. אצלנו תוכלו למצוא תשתיות ומשאבים טכנולוגיים מתקדמים, מצוינות אקדמית מוכחת עם שכר לימוד אוניברסיטאי, שנה ראשונה חינם לזכאים, שירותים סטודנטיאליים ותמיכה אקדמית לרווחת הסטודנט ויותר מכל יחס אישי אווירה צעירה וחמה".

אני מזמינה את מי שעוד מתלבט מה בדיוק הוא רוצה לעשות בשנה זו – להגיע ולהתרשם ממסלולי הלימוד הרבים יחד עם סיור בקמפוס המרהיב ולהחליט לנצל הזדמנויות- לדואג לעתיד מבטיח.

תלמידי המכללה
תלמידי המכללההמכללה האקדמית אשקלון
תלמידות במכללה
תלמידות במכללההמכללה האקדמית אשקלון