אריאל צפריר
אריאל צפרירצילום: פייסבוק

אריאל יואב צפריר, בן 19 מברקן, הוא הצעיר שמת אתמול לאחר שהתמוטט במסיבת טבע. מפקד המחוז הורה היום (שבת) לבדוק את התנהלות השוטרים שלא הגיעו לפזר את המסיבה.

בראיון לליאת רגב בכאן רשת ב אמרה ענת צפריר, אמו של אריאל: "הוא כתב לי ב-03:30 אמא הכול בסדר. כשהם יצאו הוא לקח אבטיח, לקח גרעינים, הם הלכו לרקוד בטבע. הוא ילד מקסים וחזק, מה קרה שם? אח שלו אומר שהם רקדו ונהנו.

אני לא ידעתי שהוא מת, אף אחד לא עדכן אותנו. אני הבנתי את זה מהחדשות. הוא מת סתם. הם שמו אותו במקפיא, אני חיבקתי ונישקתי אותו קר, אסור שיהיו מסיבות כאלה, אסור שיקרה אסון כזה. מהמשטרה הגיעו בערב ואמרו שהם בודקים אם זו היתה המתה או מוות טבעי, ביקשו אישור לבצע נתיחה לאחר המוות".

"אם המשטרה הייתה נענית לקריאות שקיבלה להגיע למסיבה - היה אפשר להציל את הילד שלי. אריאל היה ילד אחראי, הוא לא נגע בסמים. אחיו, עידו, היה איתו במסיבה עד 11 בבוקר. אני לא יודעת מה קרה בין 11 ל-12 וחצי, כשהוא התמוטט. אף אחד לא מספר לי כלום. אחד החברים שהיו איתו אמר שהוא חושב ששמו לו משהו בכוס. הוא היה בסדר גמור ותוך כמה דקות התמוטט".

אמו של צפריר ספדה לבנה בפייסבוק: "יום אחד אתה חושב שאתה קם ליום מקסים ושגרתי אבל מישהו שם למעלה מחליט אחרת, אוי אלוהים אוי, איך לקחת לנו את האוצר היקר מכל. הלכת למסיבה שממנה לא חזרת. הכאב גדול מנשוא החור הזה בלב שאין מה שימלא אותו, אני כבר מתגעגעת אלייך".