נתניהו והשרים בפגישה עם נציגי העמותות
נתניהו והשרים בפגישה עם נציגי העמותותצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם נציגי עמותות חלוקת המזון לנזקקים לקראת החגים, יחד עם שר האוצר ישראל כ״ץ ושר העבודה והרווחה איציק שמולי.

נתניהו הודיע בפגישה כי החליט להגדיל את סכום התמיכה פי שלושה, ל-18 מיליון ש"ח, לעמותות וארגוני הגג המחלקות סלי מזון באופן שוטף, וכן להקצות תקציב בסך 9 מיליון ש"ח לסלי מזון בראש השנה, כך שיתווסף תקציב נוסף לשנת 2020 עבור סלי המזון בסך של 27 מיליון ש"ח.

״אנחנו משקיעים כמעט מיליארד שקלים בעזרה מיידית לשכבות המצוקה, אנחנו רוצים שזה יגיע, ויגיע מהר", אמר ראש הממשלה. ''לחג עצמו אני שמחתי לשמוע ששר האוצר מציע פי שניים וחצי, אבל אי אפשר שרה''מ לא יוסיף משהו - אז אנחנו נגדיל את הסיוע שלנו בחג פי שלושה.

''זה חשוב וזה גם מסר של המחויבות שלנו לעזור למשפחות נזקקות שלא יגיעו לחגים בלי ארוחת חג, שלא יהיו רעבים, ושיידעו שכל ישראל ערבים. זה הדבר החשוב. אז אני מודה לכם, ונמשיך את הפגישות האלה, זה דבר חשוב״, אמר נתניהו.

בפגישה השתתפו ראש הסגל בלשכת רה״מ אשר חיון, מ״מ מנכ״ל משרד רה״מ רונן פרץ, נשיא עמותת לתת ז׳יל דרמון, מנכ״ל עמותת לתת ערן וינטרוב, סמנכ״ל יד אליעזר אלי יעקובי, מנכ״ל פתחון לב אלי כהן, מנכ״ל מפעלי הרב גרוסמן (מגדל אור) שי אמיר, מנהלת הפרוייקטים הלאומית של חסדי נעמי תשובה כברה וגורמים נוספים.