השר יועז הנדל: "רוצה לראות תקשורת חופשית ומאוזנת"דוברות

שר התקשורת, יועז הנדל, ביקר היום (שני) באולפנים של תאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

בביקור עם אנשי הנהלת התאגיד שטח השר את תפיסתו ליצירת תקשורת חופשית, מגוונת ומאוזנת. בהמשך קבע מזוזה באולפני החדשות, ושוחח עם אנשי חטיבת החדשות.

במעמד קביעת המזוזה אמר השר, "בעבר הלא רחוק שלי אמרתי שמדינת ישראל היא תופעה מיוחדת. עיתונאים פה מדברים, מדווחים, מפרשנים ומבקרים את השלטון, נותנים לו עצות ויום אחרי זה יכולים למצוא את עצמם עם צו 8 מטעם המדינה, הולכים ונלחמים. יש פה תערובת שהיא ייחודית רק למדינת ישראל".

"אני חושב שזו תזכורת חשובה לכולנו שעיתונות, פוליטיקאים, אזרחים וכל אחד ותפקידיו, הם כולם חלק מהמארג הזה שנקרא מדינת ישראל, והם באים לעשות טוב. דרך אור השמש ודרך הביקורת על השלטון", הוסיף הנדל.

לדבריו, "אני כשר בממשלה מגיע לכאן היום כדי לומר שוב שאני רוצה ומבקש במדינת ישראל תקשורת חופשית, מגוונת ומאוזנת. לא כזו שמתחנפת לפוליטיקאים, אלא כזו שיודעת לבקר אותם בהגינות. אני שמח שהתאגיד נמצא בירושלים, אני שמח שהוא מעביר את אנשיו לירושלים, פועל מהבירה ועושה חדשות בירושלים. יוצר מילים שהן חלק מהמסורת שלנו כעם הספר, והכי משמח אותי לקבוע מזוזה באולפן שתפקידו לדבר עם אזרחי ישראל, להיות חלק מחייהם".