מיכאל ביטון
מיכאל ביטוןצילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, בשיתוף עם משרד האוצר, ממשיכים בסיוע לחיילים בודדים משוחררים בעקבות משבר הקורונה ולקראת השנה החדשה יוצאים בפעימה שלישית של "מענק דיור בקורונה" בסכום של 4,000 שקלים.

כ-2,000 חיילים בודדים משוחררים, שנמצאו זכאים למענק בפעימה הראשונה והשנייה יקבלו את המענק השלישי באופן אוטומטי לחשבונם, מבלי להגיש בקשה נוספת, ובכך יסתכם הסיוע הניתן עד כה ב-12,000 שקל.

יודגש כי שלוש הפעימות הינן בנוסף לסיוע של עד 1,000 ש"ח בחודש עבור שכר דירה, לו זכאים החיילים המשוחררים הבודדים במסגרת החוק.

במסגרת הפעימה השלישית, גם חיילים בודדים שנמצאים בשנתם הראשונה לשחרור ומחזיקים בחוזה שכירות בתוקף לחודשים יוני, יולי, אוגוסט 2020, יקבלו מענק חד פעמי בסכום של 4,000 שקלים.

חיילים בודדים משוחררים המשתייכים לאוכלוסייה זו, וטרם הגישו בקשה למלגת סיוע בשכר דירה, ובידם חוזה שכירות העומד בקריטריונים המזכים בחוק, יוכלו להגיש בקשה באתר האגף והקרן לחיילים משוחררים ולשלוח מסמכים עד 31.12.2020.

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, אמר כי "החיילים המשוחררים בכללם והבודדים בפרט, הם בבת עיננו ואנו מחויבים לסייע להם בימי שגרה ולבטח בימי משבר. פעלנו בכדי שאוכלוסיית החיילים הבודדים המשוחררים תקבל את מענק הדיור בשתי הפעימות הראשונות, ואני מברך על הפעימה השלישית המוענקת להם כעת לקראת חגי תשרי. אני מודה לכל מי שלקח חלק בביצוע המהלך החשוב והערכי הזה, נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לסייע לחיילים המשוחררים בתחילת חייהם האזרחיים".