ח"כ איתן גינזבורג כחול לבן
ח"כ איתן גינזבורג כחול לבןצילום: חזקי ברוך

יו״ר סיעת כחול לבן ח״כ איתן גינזבורג, אשר מרכז את ענייני הקהילה הגאה במפלגה, הודיע כי אושר הלילה תקציב של 20 מיליון ש״ח לטובת קידום צורכי קהילת הלהט"ב.

17 מיליון ש"ח יועברו למשרד לשוויון חברתי בראשות השרה מירב כהן, ו-3 מיליון ש"ח נוספים למשרד התרבות בראשות השר חילי טרופר.

ח״כ גינזבורג מסר, "אני מאוד שמח על ההישג שהובלנו. יש הרבה מאוד ארגונים בקהילה שמשוועים לתקציבים, ופשוט ייסגרו אם לא נדאג להם ובהקדם. כבר בימים הקרובים בכוונתי להפגש עם חבריי השרים המופקדים על התקציבים- השרה לשוויון חברתי מירב כהן, ושר התרבות חילי טרופר, במטרה לפעול לאופן חלוקת התקציב באופן מהיר ובהתאם לצרכים. כפי שהתחייבנו בעבר, זכויות הקהילה הגאה הן בליבת העשייה שלנו, ונמשיך להילחם על כך מהממשלה ומהכנסת.״

השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח״כ מירב כהן, הוסיפה, "סוף סוף הצלחנו להשיג משאבים שיושקעו בצרכים של האוכלוסייה הלהט״בית. עלינו לפעול בהקדם על מנת לסייע ולתמוך בארגונים שנותנים מענה למצוקות של אוכלוסייה זו. מעבר לאמירה החשובה שעולה מהקצאת משאבים זו, אפעל ככל יכולתי כדי שהכספים יוקצו בפועל ולא ישארו בגדר הצהרות".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, מסר "אני שמח מאוד על המהלך החשוב הזה, שיאפשר לארגוני הקהילה להמשיך בעשיה החשובה שלהם כך שכל אדם יוכל לקבל את מלוא זכויותיו, בלי קשר לנטייתו המינית. אנו נמשיך להיות מחוייבים למימוש ערך השוויון לכולם."