נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: ערוץ 7

מסקר "ישראל היום", שנערך באמצעות "מאגר מוחות" בהנהלת פרופ' יצחק כ"ץ, עולה כי בליכוד קיימת מגמת ירידה והיא עומדת כעת על 31 מנדטים בלבד.

המפלגה השנייה בגודלה על פי הסקר היא מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט, שעומדת כעת על 20 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת מקבלת 17 מנדטים, יש עתיד עם 13, כחול לבן בראשות בני גנץ עם 10 מנדטים בלבד, ישראל ביתנו - 8, ש"ס זוכה בסקר ל-9 מנדטים, יהדות התורה -7, מרצ -5. מפלגת העבודה לא עוברת את אחוז החסימה כמו גם מפלגת דרך ארץ בראשות יועז הנדל וצבי האוזר.

על פי תוצאות הסקר ב103 הליכוד עדיין עומדת בפער גבוה משאר המפלגות המוצבות תחתיה עם 30 מנדטים, ואילו ימינה שכאמור זוכה לאהדה שומרת על מקומה כמפלגה בעל מספר המנדטים הגבוה ביותר אחרי הליכוד וזוכה ל-20 מנדטים.

יש עתיד תל"ם על פי סקר הסקרים היא המפלגה השלישית בגודלה עם 16 מנדטים, פער של מנדט אחד בלבד מהרשימה המשותפת שזוכה גם היא לפופולריות ועומדת על 15 מנדטים. כחול לבן, מוצבת במקום החמישי בגודלה עם 11 מנדטים המנציחים את כישלונה.

בתחתית הרשימה, זאת על פי ממצאי הסקר, נמצאות ש"ס עם שמונה מנדטים, ישראל ביתנו ויהדות התורה עם שבעה, וסוגרת את הרשימה מפלגת מרצ שעברה גם היא תהפוכות, איחודים ופרידות כואבות במהלך מועד הבחירות השלישי, עם שישה מנדטים.