נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: עודד קרני / לע"מ.

סקרי המנדטים שפורסמו בימים האחרונים מעלים כי מפלגת הליכוד עדיין עומדת בפער גבוה משאר המפלגות המוצבות תחתיה. ימינה שזכתה ל-20 מנדטים שומרת על מקומה כמפלגה בעלת מספר המנדטים הגבוה ביותר אחרי הליכוד.

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט שוחח עם ניסים משעל ב־103fm והתייחס לסקרים: "אין עכשיו בחירות, אולי זה רק אינדיקציה לזה שהציבור רוצה אנרגיה והנהגה שתחלץ אותו מהברוך האדיר שאנו נמצאים בו. אנחנו במשבר שאני לא זוכר כמותו מבחינה כלכלית, אזרחית, בריאותית ומנהיגותית. אין ממשלה בירושלים".

עוד אמר: "אנחנו בעיצומה של מלחמה ביום הכי קשה שלה, אני לא חושב שהפוליטיקה מעניינת את הציבור. אם יהיו בחירות אודיע לכולם בצורה הכי ברורה מי אני חושב שצריך להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. ההנהגה צריכה ללכת הביתה", ואף קרא לראש הממשלה: "אני מצפה ממנו להתעסק בדאגה לאזרחים".

על החלטת קבינט הקורונה אמש (ה') להטיל סגר מלא מיום שלישי הקרוב, טען בנט: "עוד פעם מדברים על סגר אבל שוכחים את הדבר הכי בסיסי והא איך לצאת מהסגר, ואי אפשר לצאת ממנו אם אין מערך לקטיעת שרשראות ההדבקה. אין שום דרך בעולם לרדת מ-4,000 מאומתים ביום בלי סגר, הוא עובד אבל הוא גורם לנזק עצום. אין פה ניהול, ניהול הקורונה הוא חובבני. ניכר שנתניהו וגנץ לא עסוקים בכך אלא באלף דברים אחרים".

על הסוגיות המשפטיות והעימותים בין הצמרת הממשלתית למערכת המשפט, אמר: "אני סבור הרבה שנים שמערכת האכיפה ומערכת המשפט בכלל זלגה לאזורים לא נכונים".