דונלד טראמפ
דונלד טראמפרויטרס

מרבית אזרחי ארה"ב בטוחים כי הנשיא טראמפ ייבחר לכהונה נוספת בבית הלבן, למרות הפער החד ספרתי כרגע בסקרים לטובת המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן.

סקר חדש של אוניברסיטת מונמות' בניו ג'רזי שבוצע בתאריכים 3-8 בספטמבר מעלה כי בקרב אלו הבטוחים כי יצביעו בבחירות, ביידן מוביל במירוץ עם 51 אחוזים לעומת 42 אחוזים לטראמפ. בקרב אלו שטענו כי "קרוב לוודאי שיצביעו" הפער מצטמצם וביידן מוביל עם 51 אחוזים לעומת 44 לטראמפ.

עם זאת, בנוגע לשאלה מי יזכה בבחירות, מרבית האמריקאים מאמינים כי טראמפ יזכה בכהונה נוספת בבית הלבן כאשר 48 אחוזים מאמינים כי טראמפ ינצח את הבחירות לעומת 43 אחוזים שמאמינים כי ביידן יזכה.

מרבית האמריקאים גם מאמינים כי בקהילה הקרובה שלהם ישנם מצביעי טראמפ שמעדיפים להסתיר כעת את העובדה כי יצביעו לנשיא המכהן, אך יעשו זאת ביום הבחירות ב-3 בנובמבר. 55 אחוזים אמרו כי הם מאמינים שבין חבריהם הקרובים ישנם מצביעי טראמפ "נסתרים", בעוד 30 אחוזים בלבד סבורים כי בסביבה הקרובה שלהם יש מצביעי ביידן שאינם מודים בכך.

שאלה נוספת היתה "האם אתם מאמינים כי הבחירות יהיו הגונות ומדויקות?", 60 אחוזים השיבו בחיוב בעוד 37 אחוזים אמרו כי "אינם בטוחים בכך". בקרב מצביעי ביידן נרשמו יותר מצביעים המאמינים כי הבחירות יהיו הגונות ומדוייקות לעומת מצביעי טראמפ שהטילו ספק בכך.