מתיחת צוואר
מתיחת צווארFREEPIK

הצוואר הוא אחד האזורים בהם ניכרים סימני הגיל מוקדם יחסית. דיאטות קיצוניות, השמנה או גיל מתקדם מביאים להזדקנות עור הצוואר ולמראה צוואר קצר ועבה, שרירי צוואר מוחלשים וקו לסת מדולדל ונפול.

זוהי בעיה אסתטית המטרידה נשים וגברים כאחד. התופעה גורמת למראה מבוגר המשליך על הביטחון העצמי.

התקדמות הטכנולוגיה בתחומי היופי והאסתטיקה, הביאה לפיתוחים מתקדמים ויעילים במיוחד המונעים את הצורך בהתערבות כירורגית ומאפשרים טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח. הטיפולים משלבים אפקטים של המסת שומן, שאיבת שומן, מתיחה או מיצוק העור, פיסול והחלקת קו הלסת והצוואר ומאפשרים קבלת תוצאות של מראה צוואר וקו לסת מתוחים.

רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מציעה לך את המילה האחרונה בטיפולי מתיחת צוואר וקו לסת ללא צורך בניתוח, ללא צלקות וסימנים בהליך ידידותי ואפקטיבי במיוחד.

מתיחת צוואר וקו לסת ללא ניתוח – כל הטיפולים המתקדמים ביותר
טיפול מתיחת צוואר וקו לסת נקטייט –(NECKTITE)

טיפול זה מתבצע תוך החדרת צינורית קנולה דקה בהרדמה מקומית החודרת דרך חתכים זעירים ודרכה מועברים גלי רדיו המבצעים שני תהליכים מרכזיים ונקודתיים באזור הצוואר, קו הלסת והסנטר: שאיבה של שומן ורקמות עור מיותרות על ידי המסתם באמצעות חום והרס סיבי הקולגן והאלסטין באזור, הליך המביא לעידוד וחידוש של תאי קולגן חדשים ויצירת אפקט כיווץ ומיצוק העור הרפוי.

משך הטיפול הוא בין שעה לשעה וחצי כאשר שיפור משמעותי של מיצוק ומתיחת הצוואר בתוך מספר ימים מתום הטיפול. (במהלך השבועות שלאחר הטיפול הולכות התוצאות ומשתפרות עד לתוצאה הסופית המתקבלת בין שלושה לששה חודשים כאשר תאי הקולגן והאלסטין החדשים שנוצרו באזור יוצרים את השינוי ויוצרים מראה עור מתוח ומושלם.

יתרונות הטיפול בנקטייט:

  • מינימום פולשנות :ללא סימנים או צלקות
  • החלמה מהירה: וחזרה לשגרה בתוך ימים ספורים
  • תוצאות מושלמות : מענה אידיאלי לעור רפוי באזור הצוואר באמצעות המסת שומן, מיצוק וכיווץ העור.
  • הטיפול מתאים לאזורי הצוואר, קו הלסת והסנטר
  • שיטה בטיחותית ומאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי והאיחוד האירופי (CE)

טיפול פרקטורה – טיפול משלים לטיפול נקטייט, שילוב מנצח לתוצאות מושלמות.

השילוב בין טיפול נקטייט לטיפול בפרקטורה מביא לתוצאות מושלמות של מיצוק והעלמת העור הרפוי באזור הצוואר וקו הלסת. טיפול ה-NECKTITE מתמקד בהמסת שומן ועידוד יצירת תאי קולגן באמצעות החדרת מחט קנולה באזורי הצוואר הפנימיים, הפרקטורה משלים את הטיפול תוך התמקדות בהעברת גלי רדיו מבחינה חיצונית אל העור. הטיפול בפרקטורה מתבסס על טכנולוגית גלי רדיו המועברים אל העור באמצעות מחטים זעירות הנמצאות בידית הטיפולית. אנרגיית החום העוברת מתחת לעור מסייעת ליצירת קולגן המביאה למתיחה, מיצוק והחלקה של העור.

הטיפול בפרקטורה מתבצע באמצעות מערכת אולטרה מתקדמת עם ידית FRACTORA מבית לINMODE. זוהי הגרסה המתקדמת של טכנולוגיית גלי רדיו בטכנולוגיה פורצת דרך של ליפטינג פרקציונאלי להצערה, הרמה והידוק רקמות העור. הטכנולוגיה מעודדת את התגובה הטבעית של הגוף לייצר קולגן חדש ובריא, מחזקת את הקולגן המוחלש ומחדירה את האנרגיה לעומק אופטימלי.

טיפול מתיחת צוואר וקו לסת ללא ניתוח באמצעות טכנולוגיית VELASHAPEIII

פריצת דרך עולמית ומשמעותית בתחום טיפול מתיחת צוואר רשמה סינרון קנדלה הישראלית. טכנולוגיה זו זכתה במקום הראשון בפריס בכנס AMEC ל"טכנולוגיה לא פולשנית לעיצוב הגוף" עם השיטה המשולבת בטכנולוגיית VELASHAPEIII המחברת ומשלבת 4 סוגי טכנולוגיות חדשניות בטכנולוגית eLOS המשלבת בו זמנית : אינפרא אדום IR, תדר רדיו RF , אנרגיית ואקום מכני לעיסוי ורולרים. טכנולוגית אלה עובדות בו זמנית על הרקמה על ידי חימום עמוק של הרקמה ומביאות להמסת שומנים והסתלקותם בצורה טבעית מהגוף.

הליך החימום מעודד ייצורם של סיבי קולגן חדשים ומשפר את הניקוז הלימפתי ובכך מאיץ את חילוף החומרים בגוף וממס את תאי השומן. מכשיר ה-VELASHAPEIII הוא עוצמתי פי 2.5 יותר מקודמיו ולכן מביא לתוצאות כבר בטיפול הראשון. הטיפול אינו פולשני, ללא כאבים או תופעות לוואי ומאפשר חזרה לשגרה כבר ביום הטיפול. יעילותו הוכחה במחקרים קליניים שבוצעו בארה"ב והוא מומלץ על ידי רופאים ומטופלים כאחד.

טיפול מתיחת צוואר ועיצוב קו לסת בטכנולוגיית לייזר

טכנולוגיית הלייזר המתקדמת, מאפשרת מתיחת צוואר וכן עיצוב קו לסת ללא ניתוח. הטיפול מביא לשיפור משמעותי ומראה מרשים ללא צלקות, ללא סימנים וללא תופעות לוואי. הטיפול מתבסס על חימום אזור הצוואר, קו הלסת והסנטר, המסת שומנים ועידוד יצירת תאי קולגן חדשים היוצרים אפקט של מיצוק צוואר וכיווץ האזורים הרפויים. זהו טיפול אפקטיבי ביותר המאפשר מיצוק ומתיחת צוואר אשר עם השנים הופך רפוי ומדולדל. הטיפול בטכנולוגיית הלייזר מאפשר לנו להשיג תוצאות מעולות תוך זמן קצר והכל בתהליך טיפול ידידותי.

יתרונות טיפול מיצוק ומתיחת צוואר וקו לסת בלייזר

  • חוסך את הצורך בניתוח- הטיפול מאפשר חדירה לשכבות העור העמוקות ובכך חוסך את ההליך הניתוחי ומספק תוצאות מושלמות.
  • שילוב של 4 אפקטים בטיפול אחד- מיצוק, החלקה, המסת שומן ועידוד יצור תאי קולגן חדשים כשהשילוב של ארבע השיטות נחשב פריצת דרך טכנולוגית בתהליך מתיחת צוואר ומלחמה בסימני הגיל.
  • תוצאות מהירות – התוצאות מתקבלות תוך זמן קצר הודות לטכנולוגיית הלייזר.
  • טיפול לא פולשני וללא כאבים

טיפול מתיחת צוואר ועיצוב קו לסת באמצעות חוטי אפטוס APTOS

עם הזמן, נופלות הרקמות הרכות באזור הצוואר וקו הלסת. ההליך הטבעי מביא למראה מבוגר ונפול. כיום, ניתן לעצב מחדש את הצוואר וקו הלסת באמצעות טכנולוגיות חדשות בתחום האסתטיקה הרפואית. חוטי אפטוס, מהווים פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת למזער את מידת ההתערבות הכירורגית. הטיפול מתבסס על החדרת חוטי אפטוס בעזרת מחט דקה אל מתחת לשכבת הדרמיס תוך מתיחה ועיצוב האזור המטופל וקיבועו על ידי החוטים.

חוטי אפטוס מכילים חומצה פולילקטית המעודדת ייצור קולגן וחידוש של תאי העור ולהם שיניים דו כיווניות המסייעות באחיזת הרקמה תוך עיצוב וקיבוע קו הצוואר והלסת מחדש. לחוטים תו תקן אירופאי CE , אישור של ה-FDA האמריקאי וכן של משרד הבריאות הישראלי. החוטים יוצרים אפקט מתיחה והרמה של עור הצוואר וקו הלסת למראה צעיר מוצק וחיוני.

יתרונות טיפול מתיחת צוואר וקו לסת בחוטי אפטוס

  • תוצאות תוך כדי טיפול – התוצאות משתפרות עם הזמן תוך כדי היטמעות החוטים והחומרים בפנים.
  • האטת תהליך הזדקנות העור- החוטים מכילים חומצה פולילקטית המעודדת יצור קולגן וחידוש תאי העור.
  • מראה מתוח וחלק לטווח ארוך
  • תהליך ידידותי – הנעשה בהרדמה מקומית של הפנים
  • ללא סימן או צלקות
  • טכנולוגיה חדשנית – החוטים מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית המקנה להם מבנה ייחודי ומשונן
  • זמן החלמה קצר – חזרה לשגרה בתוך מספר ימים

הטיפולים המובילים במרכזים המובילים בפריסה ארצית

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מאפשרים לך לעבור טיפולי מתיחת צוואר וקו לסת ללא ניתוח באמצעות הטכנולוגיות המובילות והמתקדמות בעולם.

זה הזמן לקבוע פגישה ללא התחייבות וללא תשלום ולקבל את כל ההדרכה והמידע אודות טיפול מתיחת צוואר וקו לסת ללא ניתוח באמצעות טיפול נקטייט (NECKTITE), טיפול באמצעות טכנולוגית לייזר, טיפול VELASHAPEIII וטיפול בחוטי אפטוס. כל הטיפולים מתבצעים בהתאמה אישית למצב המטופלים ולצורך קבלת התוצאות הטובות ביותר.