יוסי כהן
יוסי כהןצילום: פלאש 90

ראש המוסד יוסי כהן שוחח עם כתבים לפני ההמראה לוושינגטון הערב (ראשון) וסיפר כי ישנם מגעים להסכמי שלום עם מדינות נוספות מלבד בחריין והאמירויות.

''התרגשות ענקית, גדולה מאוד", סיפר כהן על תחושותיו. ''קיוויתי לרגע הזה שקרה בזכות הרבה מאוד אנשים. זו נסיעה מאוד מרגשת. הרבה מאוד אנשים טובים מאוד עבדו על העניין הזה הרבה מאוד שנים. מקווה שנחזה במאמצים טובים ושלום ונמשיך אותם הלאה''.

ראש המוסד נשאל אם יהיו מדינות נוספות שיחתמו על הסכם שלום עם ישראל ואמר ''אני מקווה מאוד שיהיו עוד, עובדים על עוד מדינות, זה תלוי גם בהן וגם בנו''.

נתניהו: מערכת הבריאות הניפה דגל אדום

מוקדם יותר הערב התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לנסיעתו לוושינגטון, שם יתקיים טקס החתימה על הסכמי השלום עם בחריין ואיחוד האמירויות.

"אזרחי ישראל היקרים, הלילה אצא בשליחותכם למשימה היסטורית – להיפגש עם נשיא ארצות הברית ועם נציגי האמירויות ובחריין. אני יוצא להביא שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה. שני הסכמי שלום בחודש אחד", אמר נתניהו.

''זהו עידן חדש של שלום שעליו חלמנו במשך 25 שנים וההסכמים הללו יהיה של שלום מדיני וכולל, הם יזרימו למיליארדים שלנו מיליארדי דולרים. זה תמיד טוב אבל טוב במיוחד בתקופת הקורונה", הוסיף ראש הממשלה.