שחקני סכנין. יחרימו את המשחק הערב?
שחקני סכנין. יחרימו את המשחק הערב?צילום: פלאש 90

בבני סכנין מאיימים: לא נעלה לשחק מול מכבי נתניה. שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה של משחקם במסגרת המחזור השני של ליגת העל בכדורגל מול מכבי נתניה, הודיעו במועדון הכדורגל של בני סכנין כי קיבלו הוראה ממשרד הבריאות להיכנס לבידוד מיידי.

כזכור, המשחק בין סכנין לנתניה נדחה ממוצאי השבת האחרונה, זאת לאחר שמאמן סכנין אלדד שביט ושוערה נדבקו בנגיף הקורונה. במנהלת הליגות מיהרו לבצע בדיקות מקיפות לכלל שחקני ואנשי המועדון מהמגזר הערבי ולאחר שהבינו כי התשובות לא יגיעו מספיק זמן מראש בכדי להיערך כראוי למשחק, הוחלט לדחותו להיום (שני) בערב.

בסכנין שלא ערכו אימונים כראוי ניסו בכל דרך להביא לדחיה נוספת של המשחק, והבוקר הודיעו כי קיבלו הוראה ממשרד הבריאות להיכנס באופן גורף ומיידי לבידוד כולל.

עם זאת, נראה כי לכאורה הודעת סכנין אינה רשמית ואין אמת בדבר, זאת לאחר שבמקרי העבר בה קבוצה נאלצה להיכנס לבידוד גורף, קיבלו מנהלת הליגות בכדורגל הודעה יחד עם הקבוצה והשחקנים שהצטרכו להיכנס לבידוד, כאשר גם במשרד הבריאות אמרו כי לא ניתנה אף הוראה כזו לקבוצת בני סכנין.

יתירה מכך, במשרד הבריאות אמרו כי אין כל בעיה לקיים את המשחק בין סכנין לנתניה ובהתאם לכך במנהלת הליגות סרבו להיענות לבקשת סכנין ולדחות את המשחק שאמור להתקיים הערב.

בסכנין טענו כי הם מחוייבים להיכנס לבידוד בשל הידבקות של המאמן ושוער המשנה, אך במתווה מנהלת הליגות בכדורגל עם משרד הבריאות ובפרוטוקול המחמיר נכתב בבירור כי הידבקותם של מספר אנשי צוות ושחקנים בודדים לא תהווה עילה לדחיית המשחק ולאי קיומו ולכניסת כל הקבוצה לבידוד גורף.

בסכנין עומדים בכל תוקף כי קיבלו הודעה ממשרד הבריאות ואמרו כי הם מעדיפים שלא לעלות לשחק "בניגוד להוראות משרד הבריאות" ומשכך קיים סיכוי כי אם לא יעלו לשחק יספגו הפסד טכני וקנס כספי כבד.