ממתקים זה מפעל חיים
ממתקים זה מפעל חייםצילום: iStock

המייסד של מפעל הסוכריות ג'לי בלי, דייויד קליין, החליט לעזוב את חברת הממתקים שלו בצורה יצירתית במיוחד. קליין, שמכנה את עצמו "איש ממתקים אמיתי", פתח במבצע בהשראת "צ'ארלי בממלכת השוקולד" ומציע לכולם לפתור חידות בשביל לזכות במפעל הסוכריות שלו.

קליין החביא בכל אחת מ50 המדינות של ארה"ב מפתח זהב שמי שימצא אותו יוכל לזכות במלגת לימודים לקורס בהכנת ממתקים באוניברסיטה או באחד ממפעלי הסוכריות של קליין. בדומה לוולי וונקה מ"צ'ארלי בממלכת השוקולד" מפתחות הזהב יכניסו את המשתתפים למפעל ושם הם יוכלו לזכות בפרסים היוקרתיים ואולי גם במפעל עצמו.

קליין הסביר שהוא יצא במבצע דווקא בתקופת הקורונה מכיוון ש"העולם צריך להתמקד במשהו חיובי". לדבריו, כבר למעלה מ30 שנה שהוא שוקל להעניק אחד ממפעלי הסוכריות שלו במתנה למי שיהיה ראוי לכך, ועכשיו כשהוא פורש מהעבודה הוא חושב שהגיע הזמן לממש את הרעיון.

הכרטיסים לתחרות הוגבלו ל1,000 כרטיסים לכל מדינה בארה"ב כאשר ישנן מדינות בהן כל הכרטיסים כבר נמכרו. בינתיים, הכללים לתחרות עדיין לא ברורים, ככל הנראה בכוונה, אבל נראה שהדבר לא מפריע למשתתפים שממשיכים לקנות כרטיסים להרפתקה.

התחרות עוררה עניין רב ברשת, כאשר בקבוצת הפייסבוק "The Gold Ticket" שהוקמה כחלק מהתחרות יש כבר למעלה מ55 אלף חברים שמקווים לזכות במפעל הסוכריות. בשאלות שהעלו בקבוצה קליין הבהיר שלא מדובר במתיחה אלא בתחרות אמיתית והזוכה באמת יקבל את המפעל. בסרטון שהוא העלה לרשת הוא הוסיף שהוא מחפש את ה"צ'ארלי" שיזכה במפעל שלו.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!