ינקלביץ' עם ספר התורה
ינקלביץ' עם ספר התורהצילום: דוברות

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' אירחה השבוע בלשכתה את "ספר התורה של עם ישראל", שנכתב ביוזמת הרב דוד אברהם פרסמן, כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל.

עד עכשיו לקחו חלק במיזם "ספר התורה של עם ישראל" למעלה מ-170,000 יהודים. ביניהם רבנים, ראש הממשלה, שרים, ח"כים, אישי ציבור, שופטים, שחקנים, זמרים, חיילי צה"ל, אסירים, ילדים ובני נוער.

בשנים האחרונות מסתובב הרב פרסמן ומעניק את הזכות המיוחדת של כתיבת אות בספר התורה של עם ישראל לאנשים מכל קצוות החברה הישראלית. ספר התורה יוכנס לכותל המערבי כאשר תושלם כתיבתו ע"י כל חלקי עם ישראל.

השרה ינקלביץ' אמרה במפגש: "אני מודה לכם על הזכות להכיר את המיזם המבורך הזה, ספר התורה הזה מייצג את הסיפור של העם היהודי של היכולת למצוא את המאחד בנו ולא חלילה להתעסק במפריד, אלא למצוא את כולנו מאוחדים סביב הזהות היהודית - זה הסיפור של משרד התפוצות שמנסה לחבר בין כל העם היהודי".

השרה הוסיפה ואמרה: "אנחנו במדינת ישראל שבעה מיליון יהודים, בתפוצות יש לנו שמונה וחצי מיליון יהודים, בסוף הרצון שלנו להגיע לכל ה-15 מיליון כמשפחה אחת גדולה ושאנחנו עם מאוחד, זה בסדר שיש לפעמים מחלוקת - גם את המחלוקות אנחנו צריכים ליישב כמו משפחה".

"נתפלל לשנה טובה ומתוקה והרבה בריאות במצב שבו אנו נמצאים", סיימה השרה את דבריה.