מטוס בואינג 737 של אל על
מטוס בואינג 737 של אל עלצילום: סיון פרג'

חברת ״כנפי נשרים תעופה״ של אלי רוזנברג היא המנצחת הגדולה של ההנפקה הציבורית שנערכה לחברת התעופה הלאומית אל על שבסיומה נודע כי תחזיק ב-42.89% מהבעלות בחברה.

בהודעה שפרסמה החברה נאמר, "בראש ובראשונה 'כנפי נשרים תעופה' לוקחת על עצמה אחריות גדולה להשיב את אמון הנוסעים, להבטיח את תעסוקתם של אלפי עובדי אל על, ולהוביל את חברת התעופה של ישראל לעתיד בטוח".

"לאורך כל החודשים האחרונים הוכיחה 'כנפי נשרים' רצינות, מחויבות ויכולת פיננסית שתסייע להבריא את אל על. בכוונתנו להעמיד לטובת אל על צוות מקצועי מנוסה ובעל יכולות מוכחות בכל השדות הרלוונטיים לניהול חברת התעופה הלאומית. צוות שיוביל את אל על להיות חברה מתפתחת וצומחת הפועלת בסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף התעופה העולמי", לשון ההודעה.

עוד נאמר כי "אל על בשליטת 'כנפי נשרים תעופה' תשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות הזמנים בכל טיסותיה, תשקיע משאבים רבים בשיפור השירות ובשיפור חוויית הטיסה לכלל לקוחותיה, וכן תפעל לשדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות. החברה תהיה מחוייבת לאתגרים הלאומיים של מדינת ישראל והיא תבצע כל משימה בגאווה עם דגל כחול לבן ומגן דוד על זנב המטוסים".