מטוס של חברת 'אמיריייטס'
מטוס של חברת 'אמיריייטס'iStock

חברת "אמירייטס" מהאמירויות קיבלה אישור נתיב סופי לנתב"ג, ותתחיל לפעול בישראל בחודש ינואר, כך נחשף בחדשות כאן.

מדובר באחת משלוש החברות הפועלות באמירויות והרביעית בגודלה בעולם.

מוקדם יותר דווח כי נחתם חוזה ענק להקמת מפעל למזון כשר לטיסות באמירויות. חברת Emirates Flight Catering, המספקת שירותי הסעדה ליותר מ-100 חברות תעופה בעולם, חתמה על הסכם עם חברת CCL Holdings שהוקמה על ידי רוס קריאל, שיביא להקמת מפעל למזון כשר באיחוד האמירויות.

השותפות החדשה תיקרא 'Arabia Kosher' והמפעל צפוי לפעול כבר בינואר 2021.

המפעל יזכה לכשרות של ה-OU בהשגחה תיעשה בשותפות עם האיחוד הדרום אפריקאי של בתי הכנסת האורתודוכסים (UOS), בכדי לספק את רמת כשרות הגבוהה ביותר.

הצוות הקולינרי המנוסה של חברת הקייטרינג האמירתית יבשל את המזון ו-CCL Holdings תספק את שירותי הכשרות ואת ההתאמה הקולינרית של המזון הכשר.

סעיד מוחמד, מנכ"ל חברת הקייטרינג התעופתית האמירתית סיפר, "מזה שנים רבות חברתנו מציעה ארוחות כשרות בעיקר ללקוחות חברת התעופה שלנו, באמצעות ספק במיקור חוץ מעבר לים. צפינו במגמות העולמיות של האוכל הכשר והסכמי השלום הביאו אותנו להיערך לביקוש גבוה למזון מסוג זה. השותפות שלנו תשקול יחד גם לפתוח מסעדות ברחבי האמירויות".

"המהלך יאפשר לנו לספק מזון כשר לא רק ללקוחות בתחום התעופה, אלא גם לבשל עבור אירועים גדולים ויוזמות נוספות. בישול טרי של ארוחות כשרות שעוברות תחת ידינו מעניקה לנו שליטה טובה יותר על עיצוב הארוחות ואבטחת האיכות".

רוס קריאל, מייסד CCL Holdings, ונשיא המועצה היהודית של האמירויות (JCE) אמר, "החברה החדשה הוקמה כדי לענות על הביקוש הגובר באיחוד האמירויות למזון כשר, לא רק מהקהילה היהודית אלא גם מצרכנים המחפשים מזון נקי ואיכותי".

"אנו שמחים שקיבלנו כל כך הרבה תמיכה מאיחוד האמירויות והקהילה הגלובלית הרחבה יותר, כולל מה-OU, מרבני דרום אפריקה ומהרב יהודה סרנה, הרב הראשי של איחוד האמירויות. בהנחייתם ובאישורם, הושקה החברה המשותפת".