דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: Official White House Photo by Tia Dufour

הגברת הראשונה ואני מאחלים לאחינו ואחיותינו היהודים שנה טובה, ומקווים שלמיליוני המאמינים ביום קדוש זה, באמריקה ובעולם, תהיה התחלה מבורכת לימים הנוראים.

בתחילת עשרת הימים של חגיגה, תפילה ותשובה, אנו נזכרים עד כמה אמונה, משפחה וחברות חשובים לכל אחד מאיתנו. במיוחד בתקופות מאתגרות אלה, תחושת השלום והביטחון הנלווים למצוות אלו מעולם לא היו חשובים יותר.

הימים הנוראים מגיעים השנה עם תחושה של אופטימיות לעם ישראל, מכיוון שהממשל שלי ממשיך לעשות צעדים גדולים להבטחת יציבות, שגשוג ושלווה במזרח התיכון יציב.

בחודש שעבר הסכם היסטורי בין איחוד האמירויות הערביות לישראל - הראשון בין ישראל למדינה ערבית גדולה מאז 1994 - שמנרמל את היחסים בין שתי המדינות, כולל חילופי שגרירויות ושגרירים, כמו גם שיתוף פעולה מוגבר במגוון רחב של תחומים כולל חינוך, בריאות, סחר וביטחון.

כמה ימים אחר כך, בחריין הגיעה להסכם דומה עם ישראל. היינו גאים לארח את מנהיגי ישראל, איחוד האמירויות הערביות ובחריין בבית הלבן בתחילת השבוע לחתימת ההסכמים הללו והסכמי אברהם בכללותם.

עם תחילת הימים הנוראים, אבן דרך משמעותית זו ביחסים גיאופוליטיים היא תזכורת לכך שנוכל ליצור קואליציה של מדינות שהיו משותפות למטרות לחסל את הקיצוניות ולקדם ביטחון ושגשוג, תוך כיבוד חופש הדת ויצירת תקווה לעתיד למשך דורות.

מלניה ואני מתפללים שהאל יברך את כל העם היהודי לאורך הימים הנוראים. אנו מקווים כי עשרת הימים הללו מספקים למאמינים הפוגה לבניית אמונתם, במטרה לחוות טוב יותר את ברכתו, אהבתו ורחמיו של הקדוש ברוך הוא.