מירית הררי, רעייתו של שדרן הרדיו דידי הררי שהלכה לעולמה בגיל 52 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, מובאת למנוחות הבוקר (שני) בבית העלמין בבני ציון.

עשרות בני אדם משתתפים בהלוויה המצומצמת, בשל מגבלות הקורונה.

בעלה, שדר הרדיו דידי הררי, ספד לה: "איך מספידים אישה כמוך? אור גדול שאת? אני לא מספיד אותך אהובתי, אני מנצל את המילים להגיד תודה על החיים המושלמים שהענקת לי, על שלוש בנות מושלמות - לכי תהיי מלאך כמו שהיית בחייך".

בתה של מירית הררי, אבישג, ספדה לה: "זכינו בך מעבר למירית של כולם. אמא שעברנו איתה אין-ספור רגעים וזכרונות. נרגיש אותך בשמש שהיית ובגשם שאהבת. נלחמת קשה, עכשיו תנוחי לך".

ישי ריבו נענה לבקשתה של מירית ושר בהלווייתהשלומי גבאי, וואלה! NEWS

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד יחד עם רעייתו שרה: "לדידי הררי חברנו האהוב, אנחנו מחבקים אותך ודואבים איתך ועם הבנות על האובדן הקשה מנשוא של אשת חייך האהובה מירית שנלחמה בגבורה ובאצילות במחלת הסרטן עד רגעיה האחרונים. המאבק המופלא שלה נתן לה כוחות לזכות ללוות את בתכם לחופה. כל אזרחי המדינה, ואנחנו בתוכם, התרגשנו עמוקות".

נשיא המדינה ראובן ריבלין נפרד גם הוא ממירית: "ליבי הערב עם משפחת הררי. האמא והרעיה, שהייתה מרכז הבית ולאורה התלכדתם וקיוויתם לנצח הכל, הלכה לעולמה ואינה סובלת עוד. אני מאחל לכם שהרגעים שאיחדו ביניכם עד כה, ימשיכו לחזק אתכם גם בשעתכם הקשה. האומץ והתקווה שהפיצה מירית בדרכה המקסימה והמיוחדת ימשיכו להאיר את דרכנו תמיד".