אילת
אילתdepositphotos

הקיץ נמצא בשיאו ואין מקום יותר נכון להיות בו בקיץ מאשר אילת. אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל, והמקום בו תרגישו הכי בחו"ל עם עשרות אלפי תיירים בכל שנה, אטרקציות אקסטרים ונופים מדבריים.

יש המון מלונות באילת והביקוש רק גדל וגדל, המלונות ברובם מלונות איכותיים ומפנקים ביותר.

מלונות באילת - איך מוצאים את האיכות הטובה ביותר מבלי לרוקן את הכיס?

מלונות באילת נחשבים למלונות יוקרתיים, ולא לכל משפחה יש את התקציב לנפוש באילת ליותר מסוף שבוע. לפני שאתם מוותרים על החופשה שלכם לאילת, תדעו שיש מחירים אטרקטיביים בתקופה הזאת.
איך מוצאים את הדיל הכי טוב? עושים השוואת מחירים באתרי השוואת מחירים חיצונית.

הדרך המומלצת ביותר היא להזמין כמה שיותר זמן מראש, ככה המחירים עדיין לא גבוהים, עניין של היצע וביקוש. אם פספסתם את הרכבת, תוכלו למצוא דילים באתרי השוואת מחירים שנחשבים לדילים של הדקה ה 90, לרוב המחירים ברצפה.

דווקא עכשיו בתקופת הקורונה הביקוש מתחיל לחזור ולכן מומלץ להזמין כמה שיותר מהר.

המלצה שלנו, אל תחפשו דילים באתר האישי של בית המלון אלא באתר להשוואת מחירים, תוכלו למקד את הבחירה שלכם על ידי הזנת תאריך, מיקום, כמות האנשים והתקציב שלכם. באתרים להשוואת מחירים מלונות באילת ובכללי מציעים לנו את המחירים הנמוכים ביותר.

אטרקציות שאסור לכם לפספס באילת

מה כבר יש לעשות באילת…? המון! אילת היא עיר שעובדת כל השנה, כל היום וכל הלילה. אילת מתאימה גם לצעירים וגם למבוגרים עם ילדים. תוכלו להתחיל את היום שלכם במצפה התת ימי, משם תעברו לכמה שעות על החוף, תאכלו באחת המסעדות בחוץ ותקנחו עם גלידה.

תוכלו לברוח טיפה מהעיר ולהגיע למצדה, לעשות טיול טרקטורונים, ללמוד טיפה על ההיסטוריה של המקום ולהגיע למלון ולהתפנק בארוחת בערב. בתי המלון גם הם מציעים מופעים, פעילויות וספא מפנק כדי להירגע מהשגרה השוחקת.

עבור הצעירים, את מי מעניין בכל ארוחת ערב? אילת היא עיר של לילה, יש שאומרים שהיא אפילו יותר מוארת בלילה מאשר ביום… אילת מלאה בברים ומועדונים בהם תוכלו להעביר את השעות הקטנות של הלילה, ואם אתם יותר בקטע של טבע, תוכלו להתחיל את המסלול במצדה בשעות של לפני הזריחה, ולהגיע לקצה ההר ישר כשהשמש עולה.

לסיכום

בתקופה הזו מחירי בתי המלון עוד יחסית נמוכים בהשוואה לשנים קודמות בתאריכי הקיץ. מלבד למחיר, אתם תקבלו איכות אחרת, כל בתי המלון נמצאים בתפוסה של עד 60%, יש הקפדה יתרה על היגיינה והתחרות של האטרקציות מסביב רק גדלה בגלל כמות האנשים הנמוכה - מה שמוריד אוטומטית את המחירים. מלבד לכך, זה הזמן שלנו לתרום לתיירות הישראלית. מי צריך חו"ל שיש לנו את אילת?