פדיון כפרות
פדיון כפרותistock

אלפי פניות זורמות ביממה האחרונה, מאז ההודעה על החמרת הסגר הצפויה, למוקד פדיון הכפרות של יד לאחים.

בארגון אומרים כי מידי שנה הם מאפשרים לציבור להעביר את כספי 'פדיון הכפרות' למען מצוות 'פדיון שבויים', אלא שהשנה הפניות גברו במאות אחוזים בשל המצב. יודגש, כי המוקד תוגבר במיוחד בעשרות טלפניות שעוזרות לעמוד בעומס ולענות בתוך שניות לכל פניה.

תרומות לפדיון שבויים והעברת שמות תפילה ניתן למסור בכל שעה במוקד יד לאחים שמספרו 9234* או לחצו כאן, באתר המאובטח של יד לאחים

את אתגריה הכלכליים של תקופת הקורונה חשים מדי יום אנשי עמותת 'מקימי' המסייעים גם בשגרה למשפחות במצוקה כלכלית, ופוגשים בימים אלה את המצוקות מגיעות לשיאים חדשים.

ישראל ליבמן, מנכ"ל העמותה, מוסיף: "המציאות לא פשוטה. הרבה משפחות שלא היינו חושבים שיפנו אלינו פונות אלינו, וגם הרבה משפחות שאנחנו כבר בתהליך איתן ואחרי שסיימנו תהליך פתאום הוא מתחדש ואנחנו מנסים לסייע למשפחות לעבור את תקופת הקורונה בשלום".

לשותפות יחד עם עמותת מקימי ולסיוע לחצו כאן

השנה החדשה מביאה איתה מחשבות, דאגות ותקוות לגבי החיים שלנו. במיוחד בתקופה שכולנו מתמודדים עם הקורונה והשלכותיה. תקופה קשה אך יחד עם זאת זו גם תקופה לשבת ולעשות חשבון נפש על החיים בכלל ובתוך זה גם על ההתנהלות הכלכלית שלנו כמשפחה.

בארגון פעמונים מעניקים ליווי מקצועי והדרכה כלכלית למשפחות בידי מתנדבים ומומחים כדי שיוכלו להתנהל כלכלית בצורה עצמאית ונבונה. בחודשים האחרונים, על רקע משבר הקורונה, כמות הפניות לארגון גדולה, ומשפחות רבות שכבר בעיצומו של תהליך הליווי נקלעו למצוקה כלכלית גדולה אף יותר.

כנסו לתמוך בפעילות עמותת פעמונים

עזר מציון מנהלת בימים אלו התרמה לטובת העמותה והמשך פעילותה בשלל התחומים ובין השאר דגימות מח עצם, מרכז אורנית, עזרה לקשישים ועוד. דווקא בימים אלו זקוקים בעמותה יותר מתמיד להירתמות של כל אחד ואחת שביכולתו לסייע. באמצעות הגעה ליעדי ההתרמה עזר מציון תוכל להמשיך ולעמוד ביעדי הסיוע והחסד שהציבה לעצמה לשנה הקרובה.

לחצו כאן כדי לחזק את הפעילות של 'עזר מציון'

הרב בנימין פישר, ראש ומייסד 'מגן לחולה', מספר כי כמות הפניות שקיבל ארגונו מאז פרצה מגיפת הקורונה היא עצומה. בימים אלה נערך הקמפיין השנתי של הארגון שמטרתו לחזק את הפעילות ולאפשר מדי שנה בשנה להרחיב אותה להשתתפות ולסיוע לחצו כאן

במטבח המרכזי של בית התבשיל משלימים בימים אלו את ההיערכות הגדולה לקראת החגים הבעל"ט, בהכנתם של אלפי מנות חגיגיות מושקעות, ארוזות למשלוח ישיר לבתי הנזקקים בצורה מכובדת ודיסקרטית, לצד המנות שיוגשו בחדרי האוכל המרכזיים של בית התבשיל (בתקווה שיאופשר להם לתפקד כרגיל לאור ההנחיות), במהלך הימים טובים וחול המועד סוכות.

לתרומות לבית התבשיל לחצו כאן

המרכז הארצי למען טהרת המשפחה פועל במשך כ- 78 שנה למען טהרת ישראל ושם לו למטרה לסייע לכל הנשים במדינת ישראל לקיים את מצוות הטבילה.

המרכז עושה זאת באמצעות בנייה ושיקום מקוואות, תיקונים ואחזקת מקוואות, פעילות הסברה עניפה הכוללת הפקת חומרי הסברה במגוון שפות, הדרכות אישיות, ייעוץ והכוונה, ביקורי בית וכנסים בכל רחבי הארץ ומענה לצרכים המתעוררים בכל עת.

לחצו כאן כדי לתמוך בפעילות של 'טהרת המשפחה'

ארגון שלוה פועל כל העת בתכניות סביב לשעון, שבעה ימים בשבוע, עם אנשי צוות ומתנדבים מסורים ותוך הקפדה רבה על בריאות כולם.

"הכוח של שלוה הוא בתקווה ובאופטימיות שאנו יוצקים לחיים של הילדים והמשפחות שלהם", נאמר לנו משלוה, "כך אנו משנים חיים כבר 30 שנה וכך גם נמשיך לעשות בע"ה הלאה".

"בזמן זה של התחדשות ונתינה - אנו מבקשים שתהיו שותפים למאמצינו. אנו חזקים ביחד אתכם ויכולים להיות שם עבור אלפי הילדים ומשפחותיהם, רק בעזרתכם".

בימים אלו ירדו היקפי התרומות בשיעור של עשרות אחוזים ובשלוה החליטו לפנות אל הציבור בפנייה נרגשת לסייע לה להמשיך בפעילות המלאה והתקינה למען ילדי שלוה ומשפחותיהם.

לפרטים נוספים ולתמיכה בשלוה לחצו כאן

בימים אלו חווה כפר הנוער בית חגי קושי כלכלי אדיר עקב נגיף הקורונה. צוותי הכפר המסורים בוחרים להמשיך לעבוד ללא הפסקה אף בהתנדבות ועושים ככל האפשר על מנת להמשיך לספק לנערים בית חם ולגדל אותם באהבה, כי אין באמת פריבילגיה לעצור, גם בקורונה.

"לחלק מהילדים האלו אין לאן לחזור. חייבים להמשיך לטפל בהם בכפר," אומר אייל, ומדגיש: "גידולם וחינוכם של נערים בסיכון היא מלאכה מורכבת ויקרה ואנו נדרשים למלא את כל מחסורם הן בצד הפיזי והן בצד הנפשי. הנערים האלה זקוקים לביגוד והנעלה, טיפולי שיניים, שיעורי עזר, בר מצוות, ספרי לימוד, חוגי העשרה, טיפול פסיכולוגי ועוד."

לתמיכה בכפר הנוער בית חגי לחצו כאן

מתאחדים למען הקשישים: עמותת 'אחיעד', על שמו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד, בראשותו של יצחק וסרלאוף, יחד עם החזית למען שחרור דרום תל אביב בראשותה של שפי פז, קיימו השבוע חלוקה משותפת נרחבת של סלי מזון לקשישים ומשפחות נזקקות בדרום תל אביב, לרגל חגי תשרי, ועל רקע הידוק הסגר המסתמן.

לתמיכה בעמותת אחיעד לחץ כאן