"החלמתי לגמרי מקורונה ונדבקתי שוב"

שירה הלל מבית שמש החלימה מקורונה לפני כחודשיים והשבוע גילתה שהמחלה תקפה אותה שוב. היא לא הייתה צריכה בדיקת קורונה כדי להרגיש שהיא חלתה שוב, לאחר שזיהתה את כאבי השרירים שחוותה כבר בעבר.

אתמול (רביעי) הגיעו תוצאות בדיקת הקורונה שעשתה שאימתו שאכן היא נדבקה בנגיף. בשיחה עם ערוץ 7 היא מספרת על הרופאה שהייתה בהלם מהתוצאות ועל החולשה הגדולה שגורמת הקורונה.

"לא האמנתי שזה יחזור", אמרה. "יש כל כך הרבה שמועות שהן כנראה לא נכונות וזה קרה, נדבקתי שוב".

היא סיפרה על הפעם הראשונה בה חלתה בנגיף. "הרגשתי טוב, חוץ מכאבי שרירים שהיו לי כמה ימים וחוסר טעם וריח, אבל חוץ מזה לא היה לי משהו אחר", אמרה. "הפעם, בגלל שזה היה מאוד דומה לפעם שעברה, זהיתי את זה ישר. בגלל זה ישר חשדתי שאולי זה חזר לי. יש לי עכשיו כאבי ראש".

לדבריה, "תמיד הקפדתי על להסתובב עם מסיכה. אך בהרגשה הטבעית שלי זה היה ללכת למקום שהוא מפוצץ אנשים ולהגיד 'טוב, אין לי מה לדאוג, כולם פה בסיכון אבל אני לא', זה מה שהכניסו לנו לראש, שכולם חסינים ואנחנו יכולים להתנהג כרגיל".

יש לה גם הסבר. "הבנתי שהגוף מצד אחד מפתח נוגדנים ומצד שני הגוף מאוד מאוד חלש אחרי התקופה הזאת ורגיש להרבה הרבה דברים", אמרה. "זה מאוד פוגע במערכת החיסונית הקורונה. הברזל נמוך, נשירת שיער חזקה. זה לא עובר אחרי שזה עובר, אז הגיוני שנדבקים שוב. זה נדיר והרופאה שהתקשרה אלי הייתה בהלם כשהיא הודיעה לי על זה. כנראה שהגלגל שוב חוזר בגלל שהקורונה באמת הרבה זמן פה".

היא ביקשה להעביר מסר. "אני חושבת שצריך לא להאמין לכל השמועות כי אין לגמרי הוכחות", אמרה. "תשמרו על עצמיכם, גם מי שעבר את זה פשוט תישארו בבתים. עם כמה שהסגר הזה הוא קשה מאוד אין ברירה".