מתאחדים למען הקשישים: עמותת 'אחיעד', על שמו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד, בראשותו של יצחק וסרלאוף, יחד עם החזית למען שחרור דרום תל אביב בראשותה של שפי פז, קיימו השבוע חלוקה משותפת נרחבת של סלי מזון לקשישים ומשפחות נזקקות בדרום תל אביב, לרגל חגי תשרי, ועל רקע הידוק הסגר המסתמן.

בפוסט שהעלתה שפי פז לחשבון הפייסבוק שלה, הסבירה "לקראת החגים עיריית ת״א מחלקת תלושי מזון למסתננים. לקראת החגים העמותות מניעות מפעלי שינוע מזון למסתננים. כאילו זה החג שלהם. כאילו התגיירו רק אתמול ולא שמנו לב. כאילו הם באמת רעבים"

"דויד מיסוד המעלה, חולה ונכה וצנום ומפוחד, אומר בכאב 'אני לא מקבל כלום מהרווחה. אני לא קיים בשבילם'. אז בשביל דויד וזהבה ומשה ואברהם ושרה ורבים אחרים, רגע לפני החג תפתחו את הלב. כי גם להם מגיע לחייך", דברי פז.

שותפים עכשיו במפעל החסד למען תושבי דרום תל אביב! >>

הסלים נרכשו בסך אלפי שקלים, בידי 'עמותת אחיעד', הפועלת בדרום תל אביב מזה למעלה משנה, ופועלת לחיזוק ההתיישבות היהודית במקום, ולסיוע שוטף למשפחות הנזקקות והקשישים.

מנכ"ל עמותת 'אחיעד', יצחק וסרלאוף: "החגים בפתח, ואיתם סגר מהודק, בעקבות העלייה התלולה בתחלואה בקורונה, שמונעת מהקשישים לחלוטין לצאת מהבית, ומונעת מבעלי הבתים החיים בשכונות לצאת ולהביא את מעט הפרנסה שהשיגו עד כה. כדי לתת עוגן ולסייע למשפחות, יצאנו לחלוקה של עשרות סלי מזון גדושים בכל טוב, על מנת שהמשפחות והקשישים יוכלו לחגוג את החגים ברווח ובנחת".

כדי שההתיישבות היהודית בדרום תל אביב תמשיך להתקיים - תורמים את פדיון הכפרות לעמותת אחיעד >>

ב'אחיעד' קוראים לציבור להיות שותפים בפעילות החסד, ולתרום השנה את פדיון הכפרות לטובת חיזוק ההתיישבות בדרום תל אביב "צריך להבין שכל סל מזון שמקבלת כאן משפחה, מחזק את ההישארות שלה כאן בדרום תל אביב. משפחות רבות שוקלות לעזוב בגלל המצוקה, ואנו עושים הכל כדי שהם יישארו כאן, כדי שלא נאבד חלילה את המקום שעלול להפוך לאפריקה קטנה בלב תל אביב. כדי שנוכל להמשיך בפעילות השוטפת למען השכונות, אנו קוראים לציבור, ערב יום הכיפורים, לזכות בזכות נוספת, להירתם, ולתת השנה את פדיון הכפרות לטובת דרום תל אביב, לכתיבה וחתימה טובה".

השנה תורמים את פדיון הכפרות להצלת ההתיישבות היהודית בדרום תל אביב! היו שותפים >>