נזילה
נזילהFREEPIK
שואלים את עצמכם איפה יכולה להופיע הרטיבות? זה יכול לקרות מתחת למרצפות, בין הקירות, בתקרה וזה בדרך כלל מופיע ככתם כהה שמחרב את כל הנראות של הבית אבל עלול לסכן בין היתר גם את בריאותכם.

רטיבות, זו באמת בעיה ולא רק בעניין של טחב או עובש בקירות אלא הרבה מעבר לכך, זה יכול לא פעם להיגמר בהשלכה בריאותית קשה לא רק לכם אלא גם לכל שאר דיירי הסביבה- רוצים לשים לזה סוף? לפני שאתם יוצאים לטפל בבעיה תנו לנו לאתר את הבעיה באמצעות הטכנולוגיה והכלים המתקדמים ביותר שיש בידינו.

איתור רטיבות – איך מאתרים רטיבות?

זה יכול להיות כל דבר החל נזילה מצינור ועד לבעיה בביוב והתפוצצות הצנרת אבל בו זמנית זו גם יכולה להיות דירה חדשה שהתכנון בה לרבות תכנון האינסטלציה לקה בחסר וגרם לתוצאה הנוכחית – צורך בשירות של איתור רטיבות.

אז במידה ומצאתם רטיבות בבית מכל סיבה שלא תהיה חשוב שלא להמתין לרגע האחרון ולזמן את השירות המתאים אשר יספק את המענה למיגור הבעיה במהירות האפשרית. באמצעות בדיקה מקיפה ולאחריה טיפול בבעיה תוכלו גם אתם להשאיר את התקלה מאחור ולהימנע מנזקים, שבר וכל מה שהיה נהוג להשתמש בו בעבר בכדי לטפל בבעיית רטיבות.

איתור רטיבות ובדיקות רטיבות תתבצענה באמצעות מכשירים ייחודים ובצמידות לכל כללי הבטיחות תוך כדי התחשבות מלאה בסביבה ובשכנים. לצד מצלמה מתאימה, מצלמת ביוב, גלאי קול וכל הנדרש יוכלו המקצוענים לתת את המענה המושלם ולהשיב את החיים למסלולם רק שהפעם ללא תקלות ונזילות מסכנת חיים.

לאחר גילוי הרטיבות אפשר לטפל נקודתית בבעיה ולחסוך לא מעט, אז אם יש לכם חשש ולו הקטן ביותר שהצנרת בבית שלכם לא תקינה, הגיע הזמן לאתר את מקור הבעיה.

נזקי סביבה ובריאות – איתור נזילות

הרטיבות יכולה לגרום לכם הרבה יותר מנזקים סביבתיים, מעבר לעובש, טחב וחיידקים היא עלולה לפגוע בבריאותכם ובבריאות הסובבים אתכם. כמו כן, במידה ולא בודקים את הבעיה בהקדם הרטיבות עלולה לגרום לחולשת התקרות ולעיתים חלילה גם לקריסתן. רוצים זה לא יקרה לכם? הגיע הזמן לחסוך בעלויות ולשמור על חיי אדם.

התקשרו עוד היום ובצעו בדיקת רטיבות ראשונית שתאתר את הבעיה ותטפל בכל המפגעים שהם תוצר ישיר לדבר. בסיכומו של דבר לכולם מגיע לחיות את החיים נכון ולא לפגוע ברמת החיים שלהם ושל הסובבים אותם ובדיוק בשביל זה – איתור נזילות ומיגורן זה הדבר הבא שתצטרכו לעשות.

מרגישים ריחות לא נעימים, כתמים על הקירות ותחושה לא נעימה בסביבתכם הטבעית? הגיע הזמן לשים את הבעיה מאחור באמצעות איתור מציל חיים.