לא קל לעבוד בגיל כל כך מבוגר
לא קל לעבוד בגיל כל כך מבוגרצילום: iStock

דרלין נווי בן ה89 הוא ככל הנראה שליח הפיצה המבוגר בעולם, אבל מן הסתם הוא היה מעדיף לוותר על התואר הזה. דרלין, שנקלע לחובות כלכליים, נאלץ לעבוד כשליח פיצה במשרה כמעט מלאה על מנת להרוויח מספיק בשביל לכלכל את עצמו.

עם הזמן, נהיו לדרלין כבר לקוחות קבועים שהתרשמו מהגישה החיובית שלו, והתחילו לבקש לקבל פיצה דווקא ממנו. אחד הלקוחות הוא הוא קרלוס ולדז, בעל חשבון טיקטוק פופולרי, שאף העלה סרטונים של דרלין מביא לו פיצה בחיוך עם המשפט הקבוע: "חיפשת פיצה?".

הסרטונים על שליח הפיצה המבוגר התפרסמו במהירות, ולמרות שדרלין עצמו לא הבין מה זה "טיקטוק", הגולשים נהנו לצטט אותו ולחפש איך אפשר להזמין ממנו פיצה. כאשר קרלוס הבין שדרלין עובד בגלל קשיים כלכליים, הוא החליט לגייס את העוקבים שלו בטיקטוק בשביל לעזור לו.

קרלוס פנה יחד עם אשתו אל העוקבים וביקש מהם לתרום כמה שהם יכולים בשביל לעזור לשליח הפיצה המבוגר. הגולשים נדהמו מכך שדרלין נאלץ לעבוד כל כך קשה בגילו, וגייסו יחד סכום של 12,069 דולר שהועבר לבסוף לבית שלו במשלוח מיוחד.

קרלוס ואשתו המירו את הכסף לשטרות ונסעו לביתו של דרלין להחזיר לו משלוח אחרי כל הפיצות שהביא להם. כאשר דרלין קיבל את הכסף הוא בכה מרוב התרגשות ואמר שהוא פשוט לא יודע מה להגיד, ורק הודה לכל העוקבים שתרמו ועזרו לו.

קרלוס, שיזם את כל המפגש, אמר שהוא שמח שהוא הצליח לסייע לאדם שבאמת צריך עזרה, ובוודאי לאדם כמו דרלין שפשוט "שבה את ליבו" ברגישות ובאדיבות שלו.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!