תל אביב
תל אביבצילום: איסטוק

לחברת "יוסי אברהמי" ניסיון של למעלה מ - 40 שנה עם למעלה מ – 4,000 יחידות דיור שנבנו ברחבי ישראל מהצפון ועד לדרום. החברה בונה במיקומים המבוקשים ביותר וברמת הבנייה הגבוהה ביותר.

חברת "יוסי אברהמי" גאה להציע דירות חדשות למכירה בתל אביב ובחיפה. בקישור הבא ניתן לקרוא על דירות חדשות בתל אביב של החברה.

בחיפה החברה בונה בשלושה מתחמים שונים בשכונת נאות פרס. שלושת המתחמים מציעים מגוון של דירות מעוצבות ומושקעות המאפשרות חווית מגורים ייחודית. עבורנו שביעות הרצון של הלקוח עומדת מעל לכל ולכן אמינות, מקצועיות ושירותיות החל משלב התכנון וביצוע השינויים, ועד לסיום הפרויקט הם העקרונות המובילים אותנו.

פרויקט טורקיז בחיפה נבנה במורדות הכרמל, בחלקה המערבי של העיר ובמרחק קצר מאוד מהים. הפרויקט מוקם בסמוך למרכזי תרבות ופנאי חשובים כגון מרכז קסטרא (מרכז אומנות ובידור), מרכז הקונגרסים הבינלאומי ואצטדיון הכדורגל הבינלאומי. המיקום האסטרטגי של הפרויקט מבטיח חווית מגורים עשירה במיוחד הכוללת בנוסף, נגישות נוחה לפארק ספורט אתגרי-מקצועי, לקניון חיפה ולמרכז ספורט וקאנטרי קלאב.

הפרויקט מוקם עם גישה פשוטה לצירי תנועה מרכזיים באזור כגון מנהרות הכרמל, כביש 2 וכביש 4. בפרויקט תמצאו דירות גן חדשות למכירה, דופלקסים, מיני פנטהאוזים, פנטהאוזים ולופטים בשלושת מתחמי הפרויקט: מתחם "טורקיז CLASSIC", "טורקיז BOUTIQE" ו"טורקיז VIP" המפואר, היוקרתי והמפנק במיוחד.

בשלושת המתחמים תמצאו חדר כושר מתקדם, חדר דיירים ומפרט טכני עשיר בכל דירה. עם זאת בשני המתחמים האחרונים תמצאו גם מבואות מפוארות ודירות יוקרתיות במיוחד. במתחם הVIP תמצאו גם ספא ומרתף יינות כמו גם חדר קולנוע הממוקם בחדר הדיירים. בכל הדירות תמצאו מערכות פיקוד מרחוק המאפשרות שליטה במערכת המיזוג, התאורה והדוד. מטבחי הדירות מצוידים בארונות עם טכניקת "הטריקה השקטה", שיש מטבח מדגם "קיסר" במבחר גוונים, כיור בהתקנה שטוחה וברז מטבח מהודר עם מוט נשלף.

לפרטים נוספים על דירות חדשות למכירה בחיפה בפרויקט טורקיז הייחודי של "יוסי אברהמי" – מוזמנים לפנות אלינו ונשמח ללוות אתכם מהצעד הראשון. קניית דירה היא ללא ספק אתגר אך כל אתגר הוא גם הזדמנות - לקריאה נוספת לחצו כאן.