מלך האריות
מלך האריותיח"צ

לפעמים אין ברירה, וכשאתה מדווח על הפסדים של חמישה מליארד דולר ברבעון, אתה מבין שהגיע הזמן לשלוף את התותחים הכבדים. דיסני הבינו את זה, והם יורים בכל הכוח.

בשנים האחרונות קיבלנו מבול של רימייקים תוצרת דיסני, סרטי ילדותינו בגרסאות בשר ודם, כשהאחרון יצא ממש לפני חודש – גרסת לייב אקשן של מולאן. בעקבות הקורונה הסרט יצא ישר לסטרימינג, לא הכניס את הרווחים הצפויים, והשאיר לדיסני הרבה זמן לחשוב איך ממשיכים מכאן.

התשובה שלהם היא פשוטה – סרטי המשך. אם זה עובד בשביל כל אולפן סוג ג, למה שזה לא יעבוד עבור דיסני, ומה עם העובדה שלסרטים האלו יש כבר סרטי המשך, איך זה יעבוד? לדיסני הפתרונים...

הסרט שנבחר להיות בלון הניסוי הוא גרסת הלייב אקשן של מלך האריות, אחד הסרטים המצליחים של השנים האחרונות, והסרט הרווחי ביותר בגזרת הרימייקים. המבקרים קטלו, אבל הקהל הצביע ברגליים והסרט גרף 1.6 מיליארד דולר בקופות.

אז מה יהיה ב'מלך האריות 2' אנחנו עדיין לא יודעים, אבל הבמאי שקיבל את התפקיד הוא בארי ג'נקינס זוכה האוסקר ('אור הירח'), ועל פי דיווחים באתר Deadline הסרט יאיר נקודות חדשות לגבי המיתולוגיה של הדמויות וגם יחזור אחורה לסיפורו של מופסה.

זוכרים את קיארה וקובו ממלך האריות 2? זוכרים את הקרב בסוף הסרט בין סימבה לזירה? יופי, כי הילדים שלכם כנראה יכירו מלך האריות 2 שונה לחלוטין...