ציפי חוטובלי ומשפחתה מגיעים ללונדון
ציפי חוטובלי ומשפחתה מגיעים ללונדוןצילום: דוברות

היישר מאולפנית בני עקיבא תל אביב, דרך שירות לאומי בבית הרב קוק וכשליחת הסוכנות היהודית באטלנטה, וכמובן דרך עוד מספר תחנות חשובות בחיים ואפילו זמן קצר כשרת ההתיישבות - נחתה ציפי חוטובלי בלונדון.

חוטובלי תחל בקרוב את תפקידה המכובד כשגרירת ישראל בממלכה המאוחדת והיא וכל משפחתה כבר פתחו את המזוודות בביתם החדש.

"שמחה ונרגשת להיות כאן. גאה לייצג את המדינה שלי", צייצה חוטובלי בחשבון הטוויטר שלה, וכמובן על המקלדת האנגלית. 7 ברנז'ה מאחלים: הצלחה. יצגי נאמנה את המגזר והמדינה, ודרישת שלום לבוג'ו.

בוגר 'הימלפרב' ותיכון הרטמן, העיתונאי ואיש התקשורת, השדרן, המגיש, הפובליציסט ואפילו המוזיקאי - אראל סג"ל, הודיע השבוע כי יעזוב את תאגיד השידור 'כאן' ויחזור לערוץ 20. חברו שמעון ריקלין בירך אותו וקבע כי "לעיתונאי מקבוצת הפילים אין מה לחפש בקבוצת העיזים". איך נוכל לשכוח? בתקופתו בתאגיד השתתף סג"ל בביצוע לשיר "שבחי ירושלים" יחד עם ריקלין, ינון מגל ואפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא הושעה מהתאגיד לתקופה על כך.

העיתונאים שרים עם נתניהו: שבחי ירושליםמתוך חשבון הטוויטר של ינון מגל

העיתונאי חגי הוברמן החל צילומים לסדרה חדשה בערוץ 7 בשם "מתנחלים בהר". בסדרה יספר הוברמן את סיפור התיישבות ועל הדרך יפגוש את הדור הישן והחדש של "המתנחלים". בין השאר יראיין הוברמן גם את אמיתי פורת, הבן של הרב חנן פורת, ואת אפרים לוינגר הבן של הרב משה ומרים לוינגר. מיוחד לקוראי 7 ברנז'ה: פרומו הסדרה מתפרסם כאן לראשונה. צפו.

מתנחלים בהרערוץ 7

חג סוכות מתקרב והפוליטיקאים לא פספסו הזדמנות לשתף תמונה שלהם מתהליך בניית הסוכה. מדור 7 ברנז'ה התרשם במיוחד מתמונתו של ח"כ מתן כהנא בונה את הסוכה, שכן אפשר למצוא בה 100% מגזר. עם כיפה סרוגה כשסיכה אחת מחזיקה אותה מקדימה, שעון קסיו שחור על ידו ומכנסי ג'ינס גזורים - נצפה כהנא כשהוא קושר את הסכך ל'סוכת הנחלים' שבנה. בטוחים שהוא ישן בה בשק שינה על מזרן פלציב. כל מי שלא ראה את ח"כ כהנא בונה סוכה לא ראה בניית סוכת המגזר מימיו.

מתן כהנא בונה סוכה
מתן כהנא בונה סוכהצילום: ללא

ביזנס פלז'ר וטלווזיה: הדר מילר, חברה בגרעין התורני בלוד ובעלת רשת משקפי הבוטיק אופטיקנט בארנס, התארחה בתוכנית הכלכלית של ארז צדוק בערוץ 20. היא סיפרה על האתגרים הקיימים לנשים בעולם העסקים בכלל ולנשים דתיות בפרט. "אני שמחה להביא את קול בעלות העסקים הדתיות גם למסך הטלווזיה", היא אמרה. כל המציל: מילר סיפרה בתכנית איך זכתה להציל את חייו של אחד מלקוחותיה על ידי בדיקת עיניים מעמיקה בה גילתה גידול בראשו.

הדר מילר וארז צדוק
הדר מילר וארז צדוקצילום: באדיבות המצולם

קורס הצילום עולה לגלבוע: בסיום קורס הצילום של הצלם מאיר אליפור במכללת המחולל, נפגשה הקבוצה אצל אחת התלמידות בקיבוץ מירב. בקורס הצילום היו ממיטב בניה ובנותיה של הציונות הדתית, שלמדו והתאמנו לצלם בצורה מיקצועית. איך אפשר שלא: המפגש כלל צילומי נוף, כרם ענבים, חממות וארוחת ערב בשרית כיד המלך.

קורס הצילום של מאיר אליפור ב'מחולל' עולה לגלבוע
קורס הצילום של מאיר אליפור ב'מחולל' עולה לגלבועצילום: יהודית הרפז