חניכי אריאל בונים סוכות
חניכי אריאל בונים סוכותצילום: תנועת הנוער אריאל

חברי תנועת הנוער אריאל התגייסו לסייע בבניית הסוכה לקראת החג לאוכלוסיות בסיכון ולמי שמתקשה בבניית הסוכה בעקבות הקורונה והבידוד.

המיזם של תנועת אריאל מתקיים בשיתוף פעולה עם מנהלים קהילתיים בירושלים, עיריות ומועצות ברחבי הארץ.

החניכים והמדריכים העוזרים במסגרת המיזם בבניית הסוכות התרגשו יחד עם האנשים שלהם עזרו. "אתמול קיבלתי הודעה שצריך לבנות סוכה למשפחה חולת קורונה, אני ועוד שניים באנו למשפחה (כמובן עם שמירה יתרה על הכללים) ובנינו להם", סיפר עוז דיעי, קומונר סניף פתח תקוה.

"לא האמנתי שבנית הסוכה כל כך תעזור להם עד שעשינו את זה", הוסיף. "מההתנדבות הזאת קיבלתי את ההבנה שבאמת צריכים אותנו, צריכים את תנועות הנוער בתקופה הזאת, המשפחה הזאת בפרט ועם ישראל צריכים אותנו עם הרבה אנרגיות של נתינה. אנחנו מוכנים לזה".

חניכי אריאל בונים סוכה
חניכי אריאל בונים סוכהצילום: תנועת הנוער אריאל

סימה פלוס, אזרחית ותיקה תושבת ירושלים, סיפרה: "התרגשתי ששני נערים מקסימים הקימו לי את הסוכה. הילדים והנכדים בסגר. לא הייתי בונה את הסוכה לבד, המתנדבים והערבות ההדדית הצילה אותי לקראת החג".

"תודה על מענה אדיב וזמין", מסרה ענת בלייר שנעזרה בחניכי התנועה לבניית הסוכה. "ראיתי את המודעה שפירסמתם בפייסבוק, התקשרתי ומייד נעניתי. הגעתם שניים בערב יום הכיפורים. בסבלנות ובאדיבות למדתם את ההוראות של הקמת הסוכה ובמקצועיות רבה בניתם את הסוכה והקפדתם שתהייה כשרה".

היא הוסיפה, "מודה לכם מאוד על מיזם ההתנדבות החשוב הזה. מוקירה ומעריכה אתכם. המשיכו בדרככם זאת לזכות את הרבים. חג סוכות שמח ומועדים לשמחה".