לוגו היורוליג
לוגו היורוליגצילום: היורוליג

עונת היורוליג האירופית תוקפא כבר לאחר מחזור אחד בלבד? הגל השני של נגיף הקורונה מכה בכל כוחו באירופה. אחרי שבאיטליה הוחלט לעצור משחקי קבוצות בשל התפשטות הנגיף, כעת גם קבוצות הכדורסל האירופיות מדווחות על הדבקות.

הראשונה מבין קבוצות היורוליג שהודיעה על הידבקות אצלה זו ברצלונה הספרדית. הספרדים שהחלו את העונה הנוכחית בצורה חלקה עם ארבע ניצחונות רצופים בכל משחקיה הרשמיים, שלוש בליגת העל הספרדית ואחד במחזור הפתיחה של עונת היורוליג האירופית, דיווחו כי מאמנה החדש שחקן העבר שאראס ועוזרו נמצאו חיוביים לנגיף.

השניים נמצאים בבידוד בביתם וללא תסמינים וחשים בטוב, אך בכל מקרה לא יעמדו לרשות המועדון במשחק הליגה הקרוב נגד סן סבסטיאן.

כנראה שהשניים הדביקו גם את שחקני היריבה במחזור הפתיחה של עונת היורוליג ביום חמישי האחרון, צסק"א מוסקבה הרוסית, כאשר זו דיווחה כי שלושה משחקניה נמצאו חיוביים לנגיף.

נכון לעכשיו, משחקה של צסק"א מול מכבי ת"א ביום חמישי הקרוב במסגרת המחזור השני של עונת היורוליג האירופית, יתקיים כמתוכנן כשזו תעלה בסגל חסר, אך אין לדעת כיצד הדברים יתפתחו בשעות ובימים הקרובים, כשהנהלת היורוליג תצטרך לקבל החלטה כיצד לנהוג בדבר.

בפעם הקודמת שהיא נאלצה להתמודד עם השאלה הזו, בגל הראשון, היא בחרה לסיים את העונה מבלי להכתיר אלופת אירופה חדשה. האם גם הפעם?