חתונה
חתונהצילום: ISTOCK

רק לפני שלושה חודשים עלה פרויקט 252 לאוויר, ונדמה שההצלחה שלו רק מתבררת מדי יום. גם השבוע התקבל מייל, שישי במספר, בו מנויה בפרויקט מבקשת לסיים את המנוי מכיוון שהיא זכתה להתארס.

"זו הרגשה מטורפת. להבין שאנשים קיבלו כלים מעשיים ודרכם הם מצליחים לפתח מערכות יחסים עמוקות ולהגיע לחתונה – זה סיפוק מדהים", מספר צוריאל גביזון, יזם הפרויקט.

"ההתחלה היתה לא פשוטה. לא ידענו האם אנשים יאהבו את הסגנון של התכנים, והאם הם יתחברו אליהם. אבל הפידבקים שקיבלנו אחרי כל שיעור הבהירו לנו שאנחנו בדרך הנכונה", מספר גבי דניאל, מנהל התוכן בפרויקט.

יפעת, חברת הפרויקט, שלחה לפני מספר ימים אימייל עם הכותרת: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו!!! ב"ה התארסתי! מודה לכם על המיזם המבורך!! אשריכם צדיקים!". במייל פירטה יפעת את הכלים שרכשה דרך הפרויקט, ובעזרתם הצליחה להעמיק את הקשר עד להצעת הנישואין.

גם מוריה, שעשתה מנוי לפני כחודשיים – הודיעה לאחרונה על אירוסיה: "שמחה לבשר שב"ה התארסתי!!!! תודה רבה על הפרויקט, הייתי נהינתי ולמדתי מהמון תוכן איכותי ומדויק, הפרוייקט עזר לי המון בקבלת ההחלטה ובביטחון בה', תודה רבה!"

רות שהצטרפה לפרויקט לפני כמה שבועות, התרגשה לבשר גם היא על הצעת הנישואין שקיבלה: "ישתבח שמו לעד בשמחה עצומה ובהודיה אין סופית להקב"ה - התארסתי!". היא מודה על הפרויקט, הכלים והמרצים שהעניקו לה את הידע הדרוש לקראת הזוגיות.

"מעל 900 רווקים ורווקות כבר הצטרפו לפרויקט 252, ומקבלים בכל שבוע כלים מעולמות האימון, הפסיכולוגיה, השיווק וההתפתחות האישית", מסכם יזם הפרויקט. "מיד אחרי סוכות נשיק את תוכנית החורף שלנו, שהולכת להיות מדהימה ושונה מכל מה שהכרנו. אני מזמין כל רווק ורווקה – לנצל את ימי הסגר האלו ללימוד ושכלול הכלים שיש ברשותכם על מנת שברגע שיתאפשר, תוכלו למצוא זוגיות בקלות ובמהירות".

להצטרפות לפרויקט 252 לחצו כאן.