מסדרת הפרחים
מסדרת הפרחיםTOV

דרמה טובה לתחילת הסתיו, סדרה מרתקת לילדים בסגר ואפילו דוקו על החיים מתחת לאוקיינוס. כבר בניתם סוכה לקולנוע בייתי? כי אנחנו בTOV דאגנו לסרטים הנכונים

בתקופה בה רוב הבילויים נדחקו לפינה, וסוכות מתקשה להרגיש לנו כמו חג. קיבצנו עבורכם סרטים שהם על תקן "תנסו את זה בבית". למה? כי הם יפיגו לכם את טעם הסגר, יעלו את המורל ויקשטו את הסוכה בחג. הנה כמה:

עוד לא עשיתם מנוי? כנסו עכשיו

קשיים זמניים
קשיים זמנייםTOV

קשיים זמניים –"הכל בעיני המתבונן", על אבא אמיץ שמנצח עם אמונה בבנו המיוחד

סשה נולד עם תסמונת קשה אשר מובילה את אביו להתייחס אליו כאילו היה בריא לחלוטין בתקווה שכך ה"בעיה" תעלם. האם אמונה של הורה בילדו יכולה לשנות את היחס כלפיו בעולם החיצוני? צפו ותתרגשו. דרמה מצמררת וזוכת פרסים, מבוססת על סיפור אמיתי.

TOV מציג: קשיים זמניים

מסדרת הפרחים
מסדרת הפרחיםTOV

מסדרת הפרחים – על קירבה ואהבה בין אחיות שמגלות את עצמן מחדש

שתי אחיות שהתרחקו זו מזו נאלצות להתאחד לאחר שאביהן מת. הסרט מקדש את המשפחתיות כערך עליון ממנו לא ניתן לברוח. לאחר שאבא מת, מצבה הנפשי של אימן מתדרדר והמשתלה המשפחתית מאותת כי היא לקראת קריסה. על אף החיכוכים ביניהן ופערי האופי הגדולים, האחיות מגלות כי יש ביניהן יותר משותף ממפריד. סרט דרמה מציף וממלא המומלץ לצפייה עם חברות, אחיות ובמיוחד אלה שהן גם וגם!

השדון הסגול
השדון הסגולTOV

השדון הסגול – מסע דמיוני סוחף לילדים

מחפשים תכנית מקורית לילדים? הנה מצאתם. זוהי סדרה משעשעת ומפתיעה על הרפתקאותיו המטורפות של השדון הסגול וחברו הטוב קוריוקי. 28 פרקים שירתקו לכם את הקטנטנים (ואם להיות אמיתיים, - גם את היותר גדולים)

TOV מזמין אתכם לסדרת השדון הסגולTOV

העמלץ הלבן
העמלץ הלבןTOV

מי מפחד מהעמלץ הלבן? – עמלץ?! הוא שם של?

הכריש הלבן ידוע כחיה המפחידה באוקיינוס, אך המידע על חייו עדיין נותר בגדר תעלומה.

צוות מדענים בעלי מכשור טכנולוגי מתקדם יוצאים לגלות מי היא החיה המסתורית והמסוכנת – בטבע הרטוב – טוב שתצפו בסרט לקראת החורף, כי אתם תפחדו להיכנס אחריו לים במשך תקופה..

TOV מציג: עלייתו של העמלץ הלבןTOV

רוצים לצפות בסרטים אלו ובסרטים נוספים? לחצו על לינק ההצטרפות לערוץ TOV וקבלו שבוע חינם!

לצפייה בסרט ללא תשלום - לחץ כאן