בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הפנה שאלה לפרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ', אשר נגעה לסיקורו של אברמוביץ' את ראש הממשלה שרון וכן בנוגע למורשת של ראש הממשלה נתניהו.

"מדוע כאשר שרון ומשפחתו נתפסו עם מיליוני דולרים בחשבונות הבנק שלהם ללא הסבר, אתה אמרת שצריך לאתרג אותו ואת ענייניו המשפטיים-פליליים עד אשר יסיים לגרש את יהודי גוש קטיף?" שאל יאיר נתניהו, "לעומת זאת, על נתניהו אתה אומר שעליו להתפטר עוד מתחילת תפירת התיקים ב-2016".

בנוסף שאל יאיר: "כמו כן, רציתי לדעת האם אתה עדיין עומד על דעתך על מה שאמרת בשידור בערב הבחירות של 1999, שבהן אמרת 'נתניהו יורד מעל במת ההיסטוריה מבלי להשאיר חותם. הוא יהיה הערת שוליים אם בכלל'?.

אברמוביץ' השיב: "אני מאוד שמח שלראשונה אתה פונה אליי באופן מכובד ומנומס, ולא באמצעות השמצה, קללה או גידוף ולכן אני גם אענה לך בכבוד הראוי. תראה, אני נגד שרון הבאתי את הידיעות הכי קשות, כולל בעניין חקירתו. בתקופה ההיא, בשנים ההן, התיקים לא קיבלו את המספרים של האלפים, אלא הם קיבלו כינויים והתפרסם בתקשורת שיש תיק שנקרא 'תפוח רקוב' שבו נחקר הקבלן דוד אפל.

"אני חשפתי קיומה של חקירה שנקראת 'שטיח אדום' ובה נחקרים שרון ובניו, ובאותה עת דיברתי על עניין האתרוג שעלה בפברואר 2005. אני יכול לגלות לך שמר נתניהו כל כך אהב את זה, וכל כך זכר את זה לטובה, שבחודשים מאי-אוגוסט 2009 הוא ביקש ממני לפרוש מתקשורת ולבוא לעבוד איתו ולדברר אותו ולדברר את מדיניותו הצפויה. לתאריכים יש כאן חשיבות, מאי-אוגוסט 2009 זה סביב נאום בר אילן.

"באשר לגירוש, אני רק אזכיר לך, מר נתניהו תמך ב'גירוש', הוא הצביע בעדו ב-4 מתוך 5 הצבעות בכנסת ובממשלה ואם תנבור בארכיון תשמע אותו פונה לאורי אריאל מעל דוכן הכנסת ואומר לו: 'אני דורש משאל עם, אבל אני אעשה הכל כדי שההתנתקות תעבור'.

"באשר לחקירותיו של מר נתניהו, אני הבאתי כמה וכמה ידיעות לא מבוטלות שתמכו בו. למשל, פרסמתי שבעניין 'ביבי-טורס' לא נמצא מנגנון מימון. למשל, פרסמתי שארנון מילצ'ן ביצע סיבוב פרסה וזה מכונה במשטרה ובפרקליטות 'פנצ'ר גדול'. ועוד הוספתי ואמרתי, שעו"ד טוב יכול לעשות מעשה בתיקי נתניהו והאמירה הזו הודהדה והייתה לה בהחלט משמעות.

"אני אגיד לך כך, מה שמפריע לי אצל נתניהו זה לא שלושת תיקיו, אלא ההסתה הבוטה, הישירה נגד רשויות האכיפה ונגד הרשות השופטת. לגבי התיקים, הוא עומד לגורלו ובית המשפט יכריע, אבל על ההסתה הזאת נגד מוסדות המדינה - זהו דבר בלתי נסלח''.