שמר גולדשמידט, בן 29 מחשמונאים מספר בשקט שהוא נהנה. בזמן שכולם רוצים להחזיר את סדרי חייהם הקודמים בכל מחיר הוא דווקא צומח מהשקט, שולף חלומות מהמזווה ובספונטניות תופר לעצמו תואר חדש – סטנדאפיסט.

הדבר ה TOV הבא: שחר גולדשמידטTOV

בראיון על האודישן בדבר הטוב הבא, סדרה קומית של אנדרדוס בערוץ TOV, הוא מספר איך דווקא הרגעים על הבמה, עושים אותו רגוע יותר מאשר לפני ואחרי.

מה עושה בתקופה זו?

אוסף חומרים לסטנד אפ ונותן את כל כולי בתחום. חכמנו אמרו שבטלה מביאה לידי שעמום וחטא, אז אני מנצל את ההפוגה העולמית לצמיחה, חושב על שבילים חדשים בחיי, הראשון הוא החלום להיות סטנדאפיסט. דרך אגב לעצמי, אבל לא רק. כולם אומרים לי "אתה קורע מצחוק, תעשה מזה כבר קריירה".

מי היו השופטים שלך באודישן? היית לחוץ?
"
ראשית, האודישן היה מול יאיר ואשר מאנדרדוס, אז כבר ירדה לי הפאניקה. הם האהובים עליי בצמד, תמיד למדתי מהם המון, ומלבד העובדה שהם לא מתנשאים ומפרגנים בצחוק ובאווירה של גובה עיניים, אני איש של במה וכשעליתי – הלחץ ירד. הסיפור הוא לפני ואחרי".

כשחקן – איך הגעת לסטנדאפ?

"סטנד-אפ הוא סוג של משחק, אתה מתפרע עם עולם הדימויים שלך, מחקה או מאלתר, אף פעם לא הרגשתי שקפצתי לנישה אחרת, משחק וסטנדאפ תמיד היו הבית שלי. מה שכן, את הסטנד אפ אני מנסה היום כמקצוע, פעם רק חברים ומשפחה היו הקהל".

אז למה דווקא היום?

"אני רוצה לפנות דווקא היום ולהודות, דווקא בזמן שאנשים רוצים למחוק את 2020 אצלי יש רישומים אחרים על היקום, אני מרגיש שצמחתי. המשרה לה ייחלתי פתאום עוברת אצלי בראש מהתת מודע למודע ומקבלת טיפול, מאחל גם לאחרים לנצל את הסגר להגשמת חלומות ולא לנפילה, מנטלית ופיזית".

אז האם שמר מתאים לאייש את המשרה? האם הוא גרם לכם לצחוק?
והאם הוא באמת הדבר הTOV הבא?

לחצו על לינק ההצטרפות לערוץ TOV, וקבלת שבוע צפייה חינם.

צפו בשאר המתמודדים, עקבו אחרינו בפייסבוק וספרו לנו את דעתכם.

זכרו, גם אתם מחליטים!