סוכת המסתורין
סוכת המסתוריןצילום: בואו נעשה לנו חג

מה קורה בסוכה שהוקמה בגינת הבית הנטוש ברחוב יהודה הלוי 13? את השאלה הזאת תאלצו לגלות בעצמכם בפעילות ''סוכת המסתורין'' של מכון צומת המשתתף בפרויקט 'בואו נעשה לנו חג' של ערוץ 7, בחסות האגף לתרבות יהודית במשרד להשכלה גבוהה ומשלימה.

"סוכת המסתורין" הוא משחק חינוכי מקוון, המשלב בדרך ייחודית בין טכנולוגיה להלכה, ומותאם לאווירת חג הסוכות.

מדובר בפעילות מרתקת, המותאמת לילדים בגילאי 7-12, אשר מעבירה באמצעות תסריט מותח ומעניין במיוחד את השימוש בטכנולוגיה בחיי היום יום בשילוב מידע על דילמות ופתרונות הלכתיים.

במהלך המשחק מפגיש מכון צומת את הילדים עם שימוש בחיישנים מסוגים שונים, מזוזה שקוראת טביעות אצבע, מנעול אלקטרו מגנטי, גלאי נפח, מגנומטר ועוד טכנולוגיות רבות. יחד עם זאת מציג הסיפור גם את האתגר בשמירת השבת בעולם מודרני והפתרונות ההלכתיים לאתגרים אלו.

מוכנים? בואו נעשה לנו חג

"מיזם 'בואו נעשה לנו חג' של ערוץ 7 בחסות המשרד להשכלה גבוהה משלב עשרות פעילויות תוכן הכוללות סיורים וטיולים וירטואליים ברחבי הארץ, חידות ומשחקים, מופעי תרבות הכוללים הצגות חג ערכיות ומופעי שירה, מגוון רחב של שיעורים בליל הושענא רבא, שמחות בית השואבה ועוד.

רכזי הפרויקט מזמינים את הציבור הרחב להצטרף לחוויה אינטראקטיבית ורוחנית שתעביר לכם ולילדכם את ימי הסגר והחג בכיף, באמצעות תוכן איכותי ומוזל והכל באווירת חג הסוכות.

במגוון הפעילויות החווייתיות השונות צפויים לקחת חלק מגוון רחב של אומנים, אנשי תרבות ודת ביניהם: ג'קי לוי, הרב דוד לאו בשיעור לליל הושענא רבא, יוסי דובדבני, תיאטרון אבני דרך, עמיחי עזר ועוד רבים וטובים. בנוסף חלק מהסיורים הווירטואליים יערכו ב"עיר דוד", "הקרן למורשת הכותל" ועוד.

הפעילויות מצריכות מחשב, טאבלט או נייד ובזכותם יוכלו המשתתפים להיכנס לעולם קסום שכולל פעילות מגוונת וחגיגית. מגוון הפעילויות שעומדות לרשותכם מותאמות לקהלי יעד ולרמות גיל שונים וחובקות בחובן שלל סגנונות.

מוכנים? בואו נעשה לנו חג