גבריאל בן נון
גבריאל בן נוןTOV

האודישן לתואר הקומיקאי ה-TOV הבא הרגיש לו מוזר, גבריאל בן נון מאז ומעולם התבקש לבדר בכל אירוע ומפגש חברתי אבל לא חשב לעשות מזה קריירה.

היום, אחרי שהספיק ללמוד משחק, לעבוד עם נוער ב"סיכוי" ולהקים עם כמה חברים 'מחנה זמני' בשם "חירן" המונה 35 משפחות בו הוא מתגורר, המאסטר באלתורים לוקח את האומץ שלב קדימה ומחליט לעלות על הבמה "מעולם לא כתבתי מערכון"

על פחד מול קהל לא מעט אמנים מדברים, אך לפחות הם באים מוכנים מראש. אצל גבריאל, בן 37 נשוי (+6) מחירן הסיפור קצת שונה. ההתמחות שלו מסתבר, היא דווקא אלתורים. בראיון לערוץ 7 הוא מספר איך הגיע לאודישנים של הדבר הטוב הבא, המשודרת בימים אלו ב TOV TV, ערוץ הסטרימינג המסונן למשפחה עם דף ריק, ללא מערכון כתוב מראש, אז האם זה היה רעיון טוב או שלא? צפו והשאירו תגובה

ממתי התחלת להצחיק?

"אתנשא אם אומר 'מהיום שנולדתי' אך אשקר אם אגיד שאחרי. אפשר לסכם כי אחרים ביקשו ממני לעשות קטע בכל אירוע חברתי או משפחתי ואז הבנתי שזה ייעוד שירדוף אחריי עד שאתייחס אליו ברצינות..".

אז למה משחק?

"משחק זה הבית, וזה משהו שאתה יכול ללמוד, אז הלכתי לעשות את זה ב"תורת החיים" ויצאתי משם עם כלים מעולים, לסטנדאפ אין בית ספר. זה בא לי טבעי, וכל אחד עושה את זה אחרת, אז הנה אני חושף את העולם הקומי שלי. מקווה שתיהנו".

TOV מציג: גבריאל מחירןTOV

איך הרגשת באודישן?

"האמת שהרגשתי מוזר. לא טבעי לי לעמוד מול אנשים שאני לא מכיר ולהצחיק, בדרך כלל ההומור שלי נחשף מול חברים ואנשים שאני מכיר, נבנה לאט ומשתחרר. אבל בשביל זה אני פה. בשביל ללמוד להתחבר לקהל בזמן קצר ולעוף אתו עם ההומור שלי. כשאני חושב על זה, האתגר הזה הוא החלום".

ואתה לא מפחד שיום אחד יהיה אלתור שלא יעבוד לך?

"לא רק אלתור יכול לא לעבוד, גם טקסט כתוב מראש יכול להביא תגובה יבשה מהקהל. אבל זה חלק מהעבודה, לדעת איך לשבור את הקרח ברגעים האלה, אחרי הכל סטנד אפ זה להכניס אווירה, ואם היא יורדת, תפקידנו כאנשי המקצוע כדי להרים אותה בחזרה".

האם גבריאל מתאים לאייש את המשרה? האם הוא גרם לכם לצחוק והאם הוא באמת הדבר ה-TOV הבא?

צפו בשאר המתמודדים, עקבו אחרינו בפייסבוק וספרו לנו את דעתכם. זכרו, גם אתם מחליטים!

לחצו על לינק ההצטרפות לערוץ TOV, וקבלו שבוע חינם!