הכלב שעבר התעללות בבת יםמשרד החקלאות

בית משפט השלום בתל אביב האריך ביממה את מעצרו של גבר בן 35, תושב בת ים, שהתעלל בכלב בביתו.

השופט יגאל נמרודי שלח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית: "הסרטון מעיד על התאכזרות לשמה. אני סבור שמתחייבת בדיקה פסיכיאטרית", אמר.

הגבר נעצר הלילה (רביעי) על ידי המשטרה לאחר שתיעד את עצמו מתעלל בכלבו באכזריות והסרטונים הופצו ברשתות החברתיות. כ-200 בני אדם התקהלו מחוץ לביתו והפגינו במחאה על המעשים.

בסרטונים נראה החשוד מכה את הכלב באכזריות במשך דקות ארוכות, בעוד הכלב מיילל בחוסר אונים. פקחי משרד החקלאות והמשטרה החרימו את הכלב, מסוג האסקי מעורב, והעבירו אותו למתקן מוגן של המשרד.

עו"ד קרן בלס שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה בתגובה להארכת המעצר: "מדובר בצעיר עולה חדש, הוא הביע צער וחרטה עמוקים על האירוע. לאור מצבו הנפשי בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכאטרית. אנו ממתינים לקבלת תוצאות הבדיקה".

ממשרד החקלאות נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד משרד החקלאות באמצעות אגודת צער בעלי חיים על אודות חשד להתעללות קשה בכלב האסקי מעורב, מפקחי משרד החקלאות בשיתוף משטרת ישראל הגיעו למקום והחרימו את הכלב. הכלב הועבר להמשך טיפול במתקן המוגן של משרד החקלאות".

ראש העיר בת ים צביקה ברוט שהגיע למקום אמר: "נדהמתי לראות את הסרטונים המזעזעים שהופצו ברשת, ואני משבח את השיטור העירוני על עבודה מקצועית וטובה. יחד עם המשטרה נעשה את כל המאמצים על מנת למצות עימו את הדין על המעשה החמור".