"להפוך את ירושלים לעיר ירוקה"

לאור הזינוק בנתוני התחלואה, המחלוקות והקיטוב בחברה שהגיעו לשיאים חדשים - עלה לרשתות החברתיות קמפיין רחב בקריאה לשינוי ומהפכה אמיתית בירושלים, ביוזמת מנהלות בפורום הירושלמי למנהלות ובהובלת נשים משפיעות בירושלים.

מאות נשים מובילות מכל המגזרים העלו לרשתות החברתיות האישיות שלהן תמונה כשהן עוטות כפפות ומסמנות צורת לב- כשהקריאה המרכזית היא קטיעת שרשרת ההדבקה ויצירת שרשרת מאוחדת של אחריות אישית של כל אחת ואחד מאיתנו מתוך הבנה כי השינוי האמיתי יגיע מלמטה. הקריאה היא לאחדות השורות ולערבות הדדית - וכך יחד ירושלים תהפוך מאדומה לירוקה.

מאז שעלה הקמפיין לאוויר אמש כבר חתמו והצטרפו אליו למעלה מ-400 נשים מובילות בעיר הפעילות בכל התחומים - חברה, כלכלה, ממשל ועוד. בנוסף, גם גברים הצטרפו והמטרה היא לסחוף רבים בעיר ולאחד את כלל המגזרים סביב המסר המאחד של הקמפיין. בקמפיין לוקחות חלק נשים מכלל המגזרים - כולל החרד (ביניהן הרבנית עדינה בר שלום) והערבי - והוא מופץ ב-5 שפות (עברית, ערבית, אנגלית, צרפתית ורוסית).

היזמת הציבורית, אפרת שהם הילדסהיימר, מיוזמות הקמפיין, אומרת כי "לצערנו אנו רואים יותר ויותר כיצד המחלוקות והפירוד בינינו פורם את היחסים המדהימים הנרקמים בעדינות לאורך השנים בירושלים. הבשורה לדעתנו תגיע דווקא דרך הקול הנשי - המנהיגות המקומיות בעיר - הן אלו שמסוגלות להביא את השינוי ולהפוך את ירושלים לעיר ירוקה שחוברה לה יחדיו באמת".